Gjest Yellowrose Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg lurer på hvor gammel ditt barn var da h*n feiret sin første barnebursdag? Var det et stort selskap og hva ble servert?
Mafalda Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Hehe, min eldste hadde sin første bursdagsfeiring da hun ble to. Inviterte venner fra barnehagen, og stilte med sju forskjellige kaker og nyvaskede gulv (!). I etterkant skjønte jeg at dette var en smule overkill, og jenta skjønte ikke stort av det heller De som kom etter har fått sitt første bursdagsselskap siste året i barnehagen. Da inviterer jeg venner i samme aldersgruppe (alle femåringene på avdelingen, pluss eventuelt noen venner fra andre arenaer), stiller med pølsetusenbein og langpannekake, og vasker gulvene etter selskapet.
Harlekin Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 MIn jente var 4 år, og vi inviterte barn fra barnehagen hennes. De var vel ca. 10 barn til sammen, så ikke veldig stort, men passelig Av mat hadde vi pizzaboller og hotdogs, samt kake og gele.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå