Gå til innhold

Menn som spanderer på første date.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sett noen diskusjoner her inne om menn skal spandere på første date, og har lest at noen menn ikke spanderer på første date fordi at kvinner har like rettigheter som menn så da skal dem i alle fall ikke ta regninga osv.. Jeg forventer selvsagt ikke å bli påspandert middag, men de mennene jeg har vært på date med har insistert på det. Han jeg var på første date med på mandag åpnet døren til meg, dro ut stolen og sa at jeg ikke engang fikk tenke på å betale, og jeg må si at en mann som behandler meg sånn får virkelig en stjerne i margen av meg. Det avgjør selvsagt ikke noe, men jeg får en kanskje mer koselig opplevelse og det viser at han er en kjekk og hyggelig mann. Noen som er enig? Hva mener dere om dette?

Anonymous poster hash: acf64...9ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Aldri opplevd at en mann ikke har spandert første daten, men så er jeg ikke av typen som insisterer på å dele heller. Norske kvinner er jo litt uhøflige i så måte, de nærmest krever å dele regninga.

Anonymous poster hash: 17d7b...eee
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er bare koselig at de spanderer på første date:) Vi skylder dem jo ingenting hvis det ikke blir noe mer.

Det er bare hyggelig.

Anonymous poster hash: 7788a...fed
Skrevet

Jeg synes det er veldig trivelig og bli påspandert på første date, men jeg er ikke en husløs stakkar som trenger et gratis måltid mat. Så derfor betaler jeg for meg selv.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det rettferdig at man minimum får en blowjob eller får ta dama bakfra, som takk?

Anonymous poster hash: 3d106...c2f
  • Liker 1
Skrevet

Jeg tenkte at personen som ber med seg en på date, bør kanskje betale? Mn det dummeste er jo om det blir en diskusjon ut av det som i "nei jeg betaler! Slutt, du betalte sist!!"

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det er veldig trivelig og bli påspandert på første date, men jeg er ikke en husløs stakkar som trenger et gratis måltid mat. Så derfor betaler jeg for meg selv.

Den som inviterer spanderer, tenker jeg. Ser ikke på meg selv som en stakkar om jeg velger å ta imot et par øl, liksom.

• Liker 1
Skrevet

Den som inviterer spanderer, tenker jeg. Ser ikke på meg selv som en stakkar om jeg velger å ta imot et par øl, liksom.

Vel, sånn kan man også tenke, men jeg synes det er veldig greit at folk ikke tror at jeg er en bitch som spekulerte i gratis resturantmat, hvis det blir sånn at vi ikke treffes mer og jeg får spandere tilbake.

• Liker 2
Skrevet

Vel, sånn kan man også tenke, men jeg synes det er veldig greit at folk ikke tror at jeg er en bitch som spekulerte i gratis resturantmat, hvis det blir sånn at vi ikke treffes mer og jeg får spandere tilbake.

Joa. Men noen ganger er det veldig hyggelig å få lov til å spandere.

AnonymBruker
Skrevet

Mhm det er veldig bra, men om du har tenkt å gi han noe tilbake senere den kvelden, så kan du la han spandere med god samvittighet, ellers bør du betale for deg selv ja.

Skrevet (endret)

Mhm det er veldig bra, men om du har tenkt å gi han noe tilbake senere den kvelden, så kan du la han spandere med god samvittighet, ellers bør du betale for deg selv ja.

Haha, unnskyld men det der blir for dumt.

Endret av Zek
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Haha, unnskyld men det der blir for dumt.

Nei, det er smart, og moralsk rett.

AnonymBruker
Skrevet

Mhm det er veldig bra, men om du har tenkt å gi han noe tilbake senere den kvelden, så kan du la han spandere med god samvittighet, ellers bør du betale for deg selv ja. Anonymous poster hash: 3d106...c2f

kvinner er ikke det samme som horer. At han spanderer betyr ikke at det kommer til å ende med sex <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_icon_wink.gif' alt=';)'>

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

kvinner er ikke det samme som horer. At han spanderer betyr ikke at det kommer til å ende med sex ;)

Det der er en annen, og en lang diskusjon. La oss ikke ta den i denne tråden.

• Liker 1
Skrevet

Puler aldri på første date. Det er bare teit det. Og en fyr som forventer sex for og ha spandert bør begynne og skamme seg. Han er ikke verdt og kjenne.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Puler aldri på første date. Det er bare teit det. Og en fyr som forventer sex for og ha spandert bør begynne og skamme seg. Han er ikke verdt og kjenne.

Tror de færreste forventer det bare fordi de spanderer. Men kvinner bør ha folkeskikk nok til å ikke la han spandere hvis de ikke har tenkt å gi noe tilbake.

Skrevet

Tror de færreste forventer det bare fordi de spanderer. Men kvinner bør ha folkeskikk nok til å ikke la han spandere hvis de ikke har tenkt å gi noe tilbake.

Hjelpes...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpes...

Når du ikke har noe annet svar regner jeg med at innerst inne, så vet du at jeg har rett. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Som mann sliter jeg alltid med hvordan jeg skal spørre kvinnen hva hun vil her. Halve KG vil sikkert si at mannen er gjerrig hvis han sier at hun skal betale halvparten. Den andre halvparten blir irritert hvis han insisterer på å betale.

Anonymous poster hash: b5f6c...635
Skrevet

Når du ikke har noe annet svar regner jeg med at innerst inne, så vet du at jeg har rett. ;)

Ja ha? Så kvinner har ikke folkeskikk hvis de ikke gir mannen sex hvis han har spandert middag??

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...