pandabear Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Flere som gleder seg til sesong 20? Selv om de siste(10?) sesongene har vært dårlige, klarer jeg bare ikke slutte å se på! Denne sesongen skal det være jenter OG gutter, så det tror jeg kan bli veldig spennende.
Gjest Morteno Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Synes det kan være gøy å se på fordi jentene er så ufattelig idiotiske. Det faktum at modellbransjen er idiotisk er kanskje også noe som gjør det morsomt.. Kanskje det at menn er med kan gjøre det litt mer interessant..
pandabear Skrevet 5. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2013 Har sett første episode. Tror faktisk dette kan bli en bra sesong
Gjest Naria Skrevet 5. august 2013 #4 Skrevet 5. august 2013 (endret) Tror det kommer till å bli MYE drama denne sesongen. Moro at det også er gutter med. Endret 5. august 2013 av Naria
pandabear Skrevet 5. august 2013 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2013 Enig! Måtte le litt avhvor dramatiske disse amerikanerne er da! Alle har hatt det helt jævlig og stakkars mor og far og alle sammen! Likte Nina veldig godt. Hun virket som et flott menneske 1
AnonymBruker Skrevet 5. august 2013 #6 Skrevet 5. august 2013 Hvor ser dere dette?Anonymous poster hash: 8f3d2...50f
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #8 Skrevet 19. august 2013 Begynte å se i dag, dødsbra! De siste årene har vært skikkelig ræva, men dette er bra. Litt mye fjas, men moro med guttene der. Nok av drama og konstellasjoner. Nina er fin, ja. Anonymous poster hash: 3e39a...1f8 1
pandabear Skrevet 20. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2013 Lurer virkelig på hvorfor alle syns Jourdan er så fantastisk. I mine øyne ser hun helt vanlig ut. Mange v de andre jentene som er vakrere. 1
pandabear Skrevet 24. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 24. august 2013 Nina var mye finere med det blonde håret, men hun er fortsatt favoritten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå