AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg har hele tiden hatt et problemfritt svangerskap... hittill.. I dag sliter jeg sånn med at jeg blir kvalm, svimmel og veldig uvell om jeg sitter oppreist. Kaldsvetter også. Det gjør sånn at jeg må legge meg nedpå, og da blir det bedre. Vet ikke om det er relevant, men er gravid med tvillinger. Hva kan dette være? Anonymous poster hash: 83dc1...a07
Dyregod Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Det er samme symptomer som jeg hadde da jeg var gravid med lavt blodtrykk. Mrn ikke godt å si om det er det. Du kan jo ta kontakt med lege eller helsestasjonen hvis du lurer.
Yesterday Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Lavt blodtrykk antakelig, el lav blodprosent men tipper lavt blodtrykk. Lavt blodtrykk er ikke farlig og legene kan ikke gjøre noe med det. Lav blodprosent kan gi anemi om man går med det lenge, og det kan man hindre med jerntabletter. Syns du skal høre med legekontoret om en liten sjekk God bedring!
muttra Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 etter legebesøket og grundig sjekk, om det er lavt blodtrykk så kan lakris hjelpe for å få opp blodtrykket så du slipper og være svimmel viss du ikke har noen form for diabetes, og viss kvalmen ikke gir seg da så få kvalmestillende tabletter av legen i et av mine svangerskap kunne jeg ikke bevege meg før jeg kastet opp (hele døgnet) og fikk postafen tabletter som jeg tok to av i døgnet (12 timer mellom) og de tok kvalmen så jeg kunne være mamma for de andre barna og ta kjøretimer, var også på glattbanen og moret meg - med en kjørelærer som hele tiden lurte på om jeg var kvalm og om jeg måtte kaste opp , oppdaget den dagen jeg hadde oppkjøring at det var varseltrekant på tabletteska - etter å ha brukt de i 10 uker, men jeg ble ikke trett av de bare kvalmefri, ønsker deg i allefall alt godt og lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå