Gå til innhold

hvordan skal jeg få svar på hvorfor vi "aldri" har

Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært sammen i snart ett år

har alltid hatt sjelden sex

han kysser og koser på meg hele tiden

vi har bare hatt sex på hans inisjativ og i senga om kvelden

når jeg prøver meg får jeg ingen respons

har prøvd å snakke med han tre ganger, men får ikke noe ut av det

det er så sårt...

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Skjønner deg veldig godt,prøv å snakke med han en gang til og fortell han hvor mye det sårer han,tror ikke han innser det.Til å ha vært sammen i ett år så burde dere kanskje ha sex litt oftere,vi har vært sammen i 6 mnd og har sex nesten hver dag,og begge tar initiativet.

Lykke til

Gjest Anonymous
Skrevet

kanskje du er utydelig når du forsøker å ta initiativet, så han ikke forstår det?

Skrevet

sier rett ut at det er sårende at vi ikke har sex ofter, og spør han om han ikke har lyst

han blir agresiv og sier at jeg ikke skal legge all skylda på han

MEN DET ER JO HAN SOM IKKE VIL!

sier at han har lyst, men ikke akkurat nå..........

(...han planlegger langt fremover med oss, så det virker som han "har bestemt seg")

...han var kjempe nervørs første gangen....og jeg har aldri fått se han naken...

Gjest Anonymous
Skrevet

Han sliter kanskje med dårlig selvtillit,det er jo litt rart at han ikke vil at du skal se han naken!Kanskje han ikke er fornøyd med kroppen sin,prøv å fortelle han at du liker han akkurat som han er,og at du synes at han er flott,ellers hadde du ikke tent på han

Gjest Kveldsvisitt
Skrevet

Da er han vel sjenert og usikker på seg selv kanskje, og føler at han må ha styring og kontroll. Kan det være at han blir så nervøs at han får ereksjonsproblemer. Har han komplekser for størrelsen sin ? Vet ikke, høres merksnodig ut etter å ha vært sammen i 1 år uansett. Han burde jo være trygg på deg da.. :-?

Skrevet

Han føles mindre enn de jeg har vært med før, men det er kjempe godt...selv om vi bare har hatt "kjedelig sex" ...og han er så sexy...

men kan ikke akkurat spørre han om det...da vil han jo tro at jeg synes at han er liten... og det er jo ikke sikkert at det er problemet heller....

Gjest Anonymous
Skrevet
men kan ikke akkurat spørre han om det...da vil han jo tro at jeg synes at han er liten... .

Du kan fortelle ham hvor deilig du synes han er og hvor lekker du syens han er naken osv uten å måtte bringe opp noe om størrelse, vel?

Skrevet

Avviser han deg også om du tar initiativet i senga, under dyna etter at dere har lagt dere? Selv om det er "kjedelig" er det den beste måten å bli trygge på hverandre, så kan man være mere eksperimentel når man kjenner hverandre. Når han en sjelden gang tar initiativet til sex bør du gi tydelig uttrykk for hvor deilig det er, og du bør gi han komplementer både med og uten klær på. Ikke konfronter han med "problemet", om han er usikker så blir han bare mere usikker av at du gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...