AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg skal returnere en vare tilbake til nelly. I dag er det 14 dager siden jeg mottok varen (de har 14 dagers returrett). Blir det for sent om jeg poster den i dag da? Anonymous poster hash: fdd5a...d19
Black March Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Nei, ikke hvis du får den poststemplet i dag. Bare spør om stempling når du er på posten.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Nei, ikke hvis du får den poststemplet i dag. Bare spør om stempling når du er på posten. Så jeg må på posten for å få den stemplet, og kan ikke legge pakken i nærmeste postkasse (liten pakke)? Anonymous poster hash: fdd5a...d19
Black March Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Ja, hvis ikke kan du ikke være sikker på å få den stemplet i dag.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Det holder å gi beskjed om at man benytter angreretten (Nelly er vel en norsk nettbutikk?) innen 14 dager. Varen skal selvsagt tilbake innen rimelig tid, men man trenger ikke stresse med poststempling innen 14 dager.Angrerettloven. Anonymous poster hash: 1ac04...6d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå