AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg er en "silent observer" her på kg, men etter å ha lest en del tråder, særlig i dette forumet, er det et spørsmål jeg grubler fælt på: Hvordan vet man at en mann kun er seksuelt tiltrukket? Eller for å spørre på en annen måte: Hvordan vet HAN at han kun er seksuelt tiltrukket og ikke interessert i noe mer? En gutt har en tid flørtet med meg; overøst meg med komplimenter, befølt meg og sendt seksuelle meldinger som stadig blir "grovere". Samtidig sender han andre sms med jevne mellomrom der han spør om hvordan jeg har det osv. Er dette et tegn på at han ikke bare er ute etter en ONS? Anonymous poster hash: 8d3b5...884
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 du får vite det om du spør han.. Det er godt mulig. Men jeg synes det er litt kleint å spørre ham. Det må da være noen generelle "tegn" å gå etter tenker jeg..Anonymous poster hash: 8d3b5...884
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Jeg er en "silent observer" her på kg, men etter å ha lest en del tråder, særlig i dette forumet, er det et spørsmål jeg grubler fælt på: Hvordan vet man at en mann kun er seksuelt tiltrukket? Eller for å spørre på en annen måte: Hvordan vet HAN at han kun er seksuelt tiltrukket og ikke interessert i noe mer? En gutt har en tid flørtet med meg; overøst meg med komplimenter, befølt meg og sendt seksuelle meldinger som stadig blir "grovere". Samtidig sender han andre sms med jevne mellomrom der han spør om hvordan jeg har det osv. Er dette et tegn på at han ikke bare er ute etter en ONS?Anonymous poster hash: 8d3b5...884 Vet ikke. Har dere møttes? Evt hvordan har dere det sammen når dere møtes? Felles interesser?
Black March Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 "Hva han vil" han ingenting å bety. Som mann er jeg i utgangspunktet ikke interessert i noe forhold! Men det betyr ikke at jeg ikke fort kan bli interessert dersom jeg blir overbevist om at denne jenta faktisk er genuint kul og ikke ser bra ut. Tenk deg selv, du ser en kjekk mann og tenker "Ooooh, han der skulle jeg ha gjort mye artig med". Men så åpner han kjeften sin, begynner og snakke. Og du tenker "Hah, kjekk OG smart. Kansje jeg burde beholde ham og?" Menn funker på samme måte. Er du kul nok vil ingen gi slipp på deg etter bare en natt.
AnonymBruker 42 Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Finnes ikke noen måte å "vite" det på, menn er forskjellige vi også vettu.... "Tegn" kan bety det stikk motsatte når det er snakk om forskjellige folk.... Beste er å spørre, men selv da kan du ikke "vite 100%....
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 "Hva han vil" han ingenting å bety. Som mann er jeg i utgangspunktet ikke interessert i noe forhold! Men det betyr ikke at jeg ikke fort kan bli interessert dersom jeg blir overbevist om at denne jenta faktisk er genuint kul og ikke ser bra ut. Tenk deg selv, du ser en kjekk mann og tenker "Ooooh, han der skulle jeg ha gjort mye artig med". Men så åpner han kjeften sin, begynner og snakke. Og du tenker "Hah, kjekk OG smart. Kansje jeg burde beholde ham og?" Menn funker på samme måte. Er du kul nok vil ingen gi slipp på deg etter bare en natt. Det er nettopp det, det virker som at han nå har fått øynene opp for MEG og ikke bare det ytre. Folk som kjenner til oss begge sier at jeg minner om de to siste kjærestens hans... Det lover vel godt?Anonymous poster hash: 8d3b5...884
Black March Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Finnes ikke noen måte å "vite" det på, menn er forskjellige vi også vettu.... "Tegn" kan bety det stikk motsatte når det er snakk om forskjellige folk.... Beste er å spørre, men selv da kan du ikke "vite 100%.... Joda, spørre er bra! Hvis han svarer at han vil være sammen med deg resten av livet. Så vet du at han er en løgnaktig jævel som bare er ute etter en ting. Hvis han svarer at han kun er ute etter en one night stand, så er det noe galt med ham. Hvis han svarer vet ikke, så har du en vinner. Han har du muligheten til å overbevise! ;P
Black March Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Det er nettopp det, det virker som at han nå har fått øynene opp for MEG og ikke bare det ytre. Folk som kjenner til oss begge sier at jeg minner om de to siste kjærestens hans... Det lover vel godt?Anonymous poster hash: 8d3b5...884 Prøv da vel
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Prøv da vel Ok, kanskje jeg bare skal hoppe i det... Bare et siste spørsmål: Når dere menn skriver/sier "sees da", er det naturlig å tro at dere vil ta kontakt ved en passende anledning, forventer dere at jenta tar kontakt eller er det revnende likegyldig for dere?Anonymous poster hash: 8d3b5...884
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Joda, spørre er bra! Hvis han svarer at han vil være sammen med deg resten av livet. Så vet du at han er en løgnaktig jævel som bare er ute etter en ting. Hvis han svarer at han kun er ute etter en one night stand, så er det noe galt med ham. Hvis han svarer vet ikke, så har du en vinner. Han har du muligheten til å overbevise! ;P dette er da individuelt. jeg har desverre ikke så god erfaring med menn som vingler og ikke vet hva de vil
Black March Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 dette er da individuelt. jeg har desverre ikke så god erfaring med menn som vingler og ikke vet hva de vil Haha xD Den det var en køddepost
Steinar40 Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Det er nettopp det, det virker som at han nå har fått øynene opp for MEG og ikke bare det ytre. Folk som kjenner til oss begge sier at jeg minner om de to siste kjærestens hans... Det lover vel godt?Anonymous poster hash: 8d3b5...884 De to siste kjærestene hans? Hva skulle være positivt med å minne om 2 han allerede har dumpa? 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #14 Skrevet 3. august 2013 De to siste kjærestene hans? Hva skulle være positivt med å minne om 2 han allerede har dumpa? Det var han som ble dumpa, og ja, jeg vet årsaken. Slik situasjonen er for både meg og han nå, ser det ut til at årsaken til bruddene ikke blir noe problem for oss.Anonymous poster hash: 8d3b5...884
Steinar40 Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 Det var han som ble dumpa, og ja, jeg vet årsaken. Slik situasjonen er for både meg og han nå, ser det ut til at årsaken til bruddene ikke blir noe problem for oss.Anonymous poster hash: 8d3b5...884 Jaja, alle gode ting er jo tre, sies det hehe 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 Jaja, alle gode ting er jo tre, sies det hehe Anonymous poster hash: 340fc...f07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå