AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg har jobbet i et større konsern i 3 år, og har min siste arbeidsdag i dag. Jeg slutter fordi jeg skal begynne å studere. Jeg har bare flotte kollegaer, men har naturlig nok blitt ekstra godt kjent med noen av de. Siden det er ferietid nå, er det ikke så mange på jobb for tiden, så jeg tenkte å sende ut en mail til de jeg har hatt mest å gjort med, for å takke for meg. Er det noen som har forslag til hva jeg kan skrive? Vil ikke at det skal være alt for stivt og høytidelig, men samtidig godt skrevet og saklig.. Anonymous poster hash: 32d20...73b
Black March Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Hell yes. Kjør på Sånne ting kan virke litt kleint men samtidig vil nok mange av kollegaene dine sette pris på det at du har satt pris på dem. (Så lenge du gjør det metaforisk og ikke med en prislappmaskin) Spørs hvor mange det er, men hvis det er mindre enn 10-15 stykker ville jeg gjerne ha skrever en personlig mail til alle. Ikke noe spesielt altså, brukt ett ganske standard oppsett som Hei bla bla bla, ville bare si at jeg har satt pris på å jobbe med deg i gjennom de siste årene, spesielt på grunn av ....." Intro og sånt kan gjerne være nøyaktig det samme for alle, men hvis du klarer å komme med ett konkret eksempel på hvorfor du setter pris på hver person. Da er du god!
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Hell yes. Kjør på Sånne ting kan virke litt kleint men samtidig vil nok mange av kollegaene dine sette pris på det at du har satt pris på dem. (Så lenge du gjør det metaforisk og ikke med en prislappmaskin) Spørs hvor mange det er, men hvis det er mindre enn 10-15 stykker ville jeg gjerne ha skrever en personlig mail til alle. Ikke noe spesielt altså, brukt ett ganske standard oppsett som Hei bla bla bla, ville bare si at jeg har satt pris på å jobbe med deg i gjennom de siste årene, spesielt på grunn av ....." Intro og sånt kan gjerne være nøyaktig det samme for alle, men hvis du klarer å komme med ett konkret eksempel på hvorfor du setter pris på hver person. Da er du god! Takk for svar! Det var ikke dumt det du sier med å prøve å få med noe personlig til hver enkelt. Jeg hadde tenkt å sende en og samme meldingen til alle sammen, men det er jo mye mer stas å få en mer personlig hilsen Det er veldig mange som jobber i konsernet, men det er vel litt over en håndfull jeg har jobbet skikkelig tett innpå, og som jeg vil sende melding til Litt trist og vemodig å slutte, men samtidig godt og spennende å begi seg ut på et helt nytt eventyr! Anonymous poster hash: 32d20...73b
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Da kan du skrive to stk da. En til dem kollegaene du har hatt litt bedre kontakt med, og en felles til dem alle hvor du takker for ditt opphold, gjerne påpeker litt om hvor fint det har vært i miljøet, hvor mye god erfaring du har fått, og at du kanskje nå ønsker deg nye utfordringer eventuelt. Men ikke skriv side opp og ned om hvor fint du har hatt det. Kort og greit er som regel det beste - og normalt. Anonymous poster hash: 7078c...061
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå