Gå til innhold

Første dag på ny jobb - hjelp meg å bestemme outfit!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gå naken

Anonymous poster hash: 475e8...5d0

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Gå naken

Anonymous poster hash: 475e8...5d0

Kjempegod ide, da lager jeg litt av et førsteinntrykk på alle de nye kollegene mine ja.

Gjest Lille-pus
Skrevet (endret)

Velg outfit no.1

Det er den mest formelle, men mandag er også din første dag i denne jobben.

Først dag er det vanlig å være mer formell og propert antrukket.

Du vil helt sikkert også være innom HR og andre avdelinger denne mandagen, så det vil være lurt å velge det mest formelle av antrekkene diu har gitt oss å velge mellom.

Og, gratulerer så meget med jobben ! :sol:

Edit: Trykkfeil i et ord.

Endret av Lille-pus
Skrevet

Jeg synes alle antrekkene er råfine, og skikkelig lekre på deg! Men jeg sier som de andre: Pass deg for gjennomsiktig!

Skrevet

Nr 3 med en svart dressjakke til. Da blir du formell, men du blir ikke så formell at det blir alt for stivt.

Og bruk for all del en eller annen tettsittende singlet under skjorta. Det kan godt hende at du skal tas bilde av første dagen for å puttes inn i et eller annet arkiv, og da vil du IKKE ha bilde av deg selv i en gjennomsiktig skjorte.

• Liker 2
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Og bruk for all del en eller annen tettsittende singlet under skjorta. Det kan godt hende at du skal tas bilde av første dagen for å puttes inn i et eller annet arkiv, og da vil du IKKE ha bilde av deg selv i en gjennomsiktig skjorte.

Godt poeng! Takk skal du ha :)

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg har vært på shopping idag, og tror jeg har funnet antrekket jeg skal gå med på mandag - laster opp bilde imorgen!

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Nå har jeg lagt til et bilde i hovedinnlegget av antrekket jeg tror jeg vil gå med - det er en svart kjole med en liten sløyfe i midjen. Den er mer formell enn de andre antrekkene, men samtidig ikke for formell (håper jeg). Hva synes dere om denne?

AnonymBruker
Skrevet

Den svarte kjolen var råflott!

Anonymous poster hash: 08537...5d7
  • Liker 1
Skrevet

Den svarte kjolen var kjempeflott! Sleng over en dressjakke og et skjerf ved behov så vil jeg tro at den kan passe inn på veldig mange arbeidsplasser i bransjen. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Helt nydelig på deg den kjolen :)

Dette blir så bra, så bra :)

AnonymBruker
Skrevet

Du burde bytte ut den buksen på bildet med denne: http://www.hm.com/no/product/14992?article=14992-A

Den gjør så du får jobben. Garantert. Ting kommer bare til å gå bra og oppover for deg med en så fin bukse. La meg bare kalle dette for en lykkebukse. :)

Anonymous poster hash: 57434...c17
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Tusen takk dere! Da blir det den svarte kjolen :D Gleder meg!

AnonymBruker
Skrevet

Herlig :D!

Anonymous poster hash: 411dd...64d
Skrevet

Hvordan har det gått?

Annonse
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Det gikk kjempefint! De var ikke så formelle på kontoret, så jeg var en av de som var finest kledd, men ikke så mye at det ble rart føler jeg. Takk for hjelpen dere!

AnonymBruker
Skrevet

Skjørtene er ikke for korte, men du har de for høyt oppe i livet. Jeg er klar over at highwaist er tingen, men de skjørtene ser ikke ut som highwaist skjørt. Jeg ville gått for antrekk 2 eller 3 (3 med singlet under).

Anonymous poster hash: 78039...25b
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det gikk kjempefint! De var ikke så formelle på kontoret, så jeg var en av de som var finest kledd, men ikke så mye at det ble rart føler jeg. Takk for hjelpen dere!

Så fint å høre :)

Første dag er det lov å være en av dem som er finest kledd.

Jeg tror de satte pris på det også, - det er noe med det inntrykk man gir, ikke bare ved å se pen ut, med også ved å ha kledd seg pent.

Det forteller mye om hvordan du ser på dnene jobben og at du ønsker å gjøre både et godt inntrykk og at du tar de som arbeidsgivere seriøst.

Gjest caramiacaramella
Skrevet

Skjørtene er ikke for korte, men du har de for høyt oppe i livet. Jeg er klar over at highwaist er tingen, men de skjørtene ser ikke ut som highwaist skjørt. Jeg ville gått for antrekk 2 eller 3 (3 med singlet under).

Anonymous poster hash: 78039...25b

Takk for din input, men jeg trives veldig godt med aa ha dem saa hoeyt oppe som jeg gjoer. Jeg foeler at det passer min figur og at det ser fint ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...