Lilliani Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg skal ærlig innrømme at p-pillebruken ikke akkurat har vært på topp i det siste. Vi er begge veldig avslappet når det gjelder en eventuell graviditet, og har vel egentlig kommet frem til at vi ikke aktivt skal prøve, men skjer det så er det en bra ting. Jah, dere skjønner.. Igår hadde jeg en bitteliten blødning. Den varte vel i noen timer. Det var først bare litt lys rosa på papiret, så jeg tenkte at det bare var mensen som kom litt for tidlig. Satte inn en tampong, og da var det litt mørkere, brunaktig blod som kom. Ikke mye. Så stoppet det. Ikke noe jeg har opplevd før.. Derfor har jeg begynt å tenke at det kanskje kan ha vært en festeblødning eller noe? Googlet det jo litt, men ser at det varer i noen dager hos noen? Akkurat dette er liksom ikke noe jeg kan så utroolig mye om, så derfor lurer jeg. Har liksom ikke lyst til å få forhåpninger om noe heller. Jeg går tross alt på p-piller, selv om det er en utrolig slapp bruk. En glemt pille her, og en annen tatt på heeelt feil tidspunk. Så veit ikke hvor stor sjansene er, jeg?
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Det er kanskje lurt å bestemme dere for hva dere vil, bli gravid eller ikke. Det kan være skadelig for fosteret om du tar ppiller som gravid. For å svare på spørsmålet så er det veldig vanlig med små blødninger når man slurver med pillen. Det blir bare spekulasjoner så det sikreste er å ta en test om ca en uke. Anonymous poster hash: 4bca0...649
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå