Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg og sambo har snakket om å gifte oss til neste år. Ikke konkret, men det passer inn i planene vi har nesteår, og jeg har sagt at det høyeste ønsket mitt er å gifte meg til nesteår. Nå er det august, og jeg begynner å bli stresset. Han nekter å gi hint om når det skjer, og om det hele tatt skjer i år! Jeg kjenner jeg tenker på å organisere alt, og jeg er redd for at frieriet skjer så sent at jeg ikke får bestilt alt, slik at det bare blir stress alt i sammen. Har sagt dette til han, men han blånekter å si noe. Jeg sa også at hvis han ikke skulle fri i år, så må han si det. Men det nekter han også (betyr det at han frir i år kanskje??) Har jeg lov å bli stresset? Jeg vil ha det perfekt.. Kan jeg se på brudekjoler på nett i smug feks? (sletter loggen..)
MissEi Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Jeg bestilte lokalet å begynnte å se rundt etter ting vi trenger før vi var forlovet 1
Gjest gjest Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Jeg bestilte lokalet å begynnte å se rundt etter ting vi trenger før vi var forlovet ble han ikke sur? Visste han om det? ts
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Jeg og sambo har snakket om å gifte oss til neste år. Ikke konkret, men det passer inn i planene vi har nesteår, og jeg har sagt at det høyeste ønsket mitt er å gifte meg til nesteår. Nå er det august, og jeg begynner å bli stresset. Han nekter å gi hint om når det skjer, og om det hele tatt skjer i år! Jeg kjenner jeg tenker på å organisere alt, og jeg er redd for at frieriet skjer så sent at jeg ikke får bestilt alt, slik at det bare blir stress alt i sammen. Har sagt dette til han, men han blånekter å si noe. Jeg sa også at hvis han ikke skulle fri i år, så må han si det. Men det nekter han også (betyr det at han frir i år kanskje??) Har jeg lov å bli stresset? Jeg vil ha det perfekt.. Kan jeg se på brudekjoler på nett i smug feks? (sletter loggen..) Dere bestemmer vel i fellesskap om og når dere skal gifte dere? Så om dere alt er enige i det første så setter dere bare av en rekke datoer som passer til neste år, hører med de viktigste gjestene og setter i gang planleggingen. Jeg forstår ikke helt hva det er du går og venter på? Anonymous poster hash: 0268f...099 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Hørtes forferdelig stress ut. Du vil gifte deg, dette er noe du virkelig ønsker. Han kommer til å fri, men du vet ikke når. Kanskje det ikke blir giftemål neste år? Du vil titte på brudekjoler, se på lokale, planlegge litt, tilfelle han frir. Du gleder deg.. Sett at det ikke blir et frieri slik du tror og håper, sett at det skjer om lengre tid, da kommer du til å sitte med en skuffelse uten like, spesiellt om du gleder deg så mye allerede uten engang å vite om det skjer. Så kommer spørsmålene "Vil han ikke gifte seg?", "Er jeg ikke bra nok?" bla bla bla, rett og slett fordi du har sagt til han hva du vil, så i ditt hue burde dette være enkelt, og om det da ikke skjer kan det hende du begynner med tåpeskap og tviler på hans kjærlighet til deg ol. Stress ned!! Ta det som det kommer.... Lev heller sammen nå, og ta det for det det er Anonymous poster hash: a0f33...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå