AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg føler jeg plutselig forstod det hele i går... Når man blir singel, så er man nødt til å finne igjen seg selv. Når man har gjort det igjen, man har ryddet opp på innsiden og man er klar for hva enn som måtte møte en, så er man klar for et langvarig forhold igjen. Men man er nødt til å legge bort egoismen. Kjærlighet handler om tilpasninger for at begge skal ha det bra i fellesskap. Det å inngå kompromisser er en stor del av det hele. Det lønner seg når man har funnet rett person å være sammen med. Et lite tips til dere single der ute :-). Anonymous poster hash: 1db19...4da 7
Gjest Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Vel skrevet, og absolutt noe "alle" single har skjønt på et viss stadium i livet.
Steinar40 Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Vel skrevet, og absolutt noe "alle" single har skjønt på et viss stadium i livet. Og hvilket stadium er det? Når det er for sent? 1
Knirke Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Jeg har skjønt det lenge, men det har ikke meldt seg noen mann med gifteringer og rosebukett på døra ennå... Kanskje han har feil adresse? 2
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Jeg føler jeg plutselig forstod det hele i går... Når man blir singel, så er man nødt til å finne igjen seg selv. Når man har gjort det igjen, man har ryddet opp på innsiden og man er klar for hva enn som måtte møte en, så er man klar for et langvarig forhold igjen. Men man er nødt til å legge bort egoismen. Kjærlighet handler om tilpasninger for at begge skal ha det bra i fellesskap. Det å inngå kompromisser er en stor del av det hele. Det lønner seg når man har funnet rett person å være sammen med. Et lite tips til dere single der ute :-).Anonymous poster hash: 1db19...4da helt enig. Anonymous poster hash: eca23...ddf
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Gee, you go girl preach to them go get them Anonymous poster hash: 60c32...bbe Anonymous poster hash: 60c32...bbe Anonymous poster hash: 60c32...bbe
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Jeg føler jeg plutselig forstod det hele i går... Når man blir singel, så er man nødt til å finne igjen seg selv. Når man har gjort det igjen, man har ryddet opp på innsiden og man er klar for hva enn som måtte møte en, så er man klar for et langvarig forhold igjen. Men man er nødt til å legge bort egoismen. Kjærlighet handler om tilpasninger for at begge skal ha det bra i fellesskap. Det å inngå kompromisser er en stor del av det hele. Det lønner seg når man har funnet rett person å være sammen med. Et lite tips til dere single der ute :-). Anonymous poster hash: 1db19...4da Hyggelig å høre at du har kommet rundt og forstått det. Det er ikke så viktig hva andre synes og tenker om det egentlig. Det viktigste er jo deg selv nå og at du har forstått det. Andre har kanskje forstått det tidligere, men enda ikke denne gangen, men det kommer nok en dag for det også. Jeg forstår egentlig ikke dette ønske lengre, om å gi tips til diverse. Fordi de blir verken anerkjent eller svart, men derimot bare ignorert. Kanskje kommer det et flåsete trollesvar, ellers så er det eneste en klarer å respondere med, var en skrivefeil eventuelt, men egentlig ikke heller pga dialekt. Og hvor lenge er det vits å stange hode i veggen da, når man uansett ikke kommer noe lengre? Anonymous poster hash: d12af...fe5
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Jeg har skjønt det lenge, men det har ikke meldt seg noen mann med gifteringer og rosebukett på døra ennå... Kanskje han har feil adresse? Så rart... Sånn har jeg det også! 1
PanLi Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Jeg føler jeg plutselig forstod det hele i går... Når man blir singel, så er man nødt til å finne igjen seg selv. Når man har gjort det igjen, man har ryddet opp på innsiden og man er klar for hva enn som måtte møte en, så er man klar for et langvarig forhold igjen. Men man er nødt til å legge bort egoismen. Kjærlighet handler om tilpasninger for at begge skal ha det bra i fellesskap. Det å inngå kompromisser er en stor del av det hele. Det lønner seg når man har funnet rett person å være sammen med. Et lite tips til dere single der ute :-). Anonymous poster hash: 1db19...4da Javisst! Jeg kjenner igjen alt sammen! Egoismefasen. Den var jeg i i ungdomsårene - å gu kor gøy det var! Så fikk jeg samboer da jeg var 21 år, og opplevde det siste du beskriver, med tilpasninger og kompromisser og alt sammen. Deretter ble det brudd med min samboer, for snart 2 år siden. Jeg nådde det punktet, "innsikten", sånn ca halvveis i min bearbeidelse av bruddet. Nå har jeg nådd egoismefasen, og tulle- og fjasefasen igjen og tenker ikke på nytt forhold og tilpasninger lenger. Jeg vil bare være med mennesker som jeg har det kjekt sammen med! ..ringen er sluttet. ...inntil det plutselig dukker opp et wildcard, og det hele begynner på nytt! 1
Gjest Skrevet 4. august 2013 #10 Skrevet 4. august 2013 Og hvilket stadium er det? Når det er for sent? Som regel, ja. Dessverre. Men en slik hendelse - hvis vi skjønner den riktig - kan bidra til at det ikke skjer igjen. Aldri så galt at det ikke er godt for noe...
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #11 Skrevet 4. august 2013 Det har du faktisk rett i! Det blir slutt på å kunne gjøre nøyaktig hva man vil selv. Det krevde tilvenning, og jeg var godt over tjue før jeg var istand til å tilpasse meg et forhold. Anonymous poster hash: 8a406...099
laine Skrevet 4. august 2013 #12 Skrevet 4. august 2013 Det var fint skrevet. Og jeg tror jeg trengte å høre det. Er nok ung og dum enda, og kom akkurat ut av mitt første forhold som endte delvis på grunn av denne egiosmen. Vi var nok ikke flinke nok til å inngå kompromisser.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #13 Skrevet 4. august 2013 Bra skrevet egentlig, følte meg litt truffet. Er singel, og merker at jeg blir stadig mindre åpen for å ha en annen inn i mitt liv. Samtidig savner jeg noen ganger nærheten man har i et forhold. Finner sikkert ut av det etterhvert, og blir enig med meg selv Anonymous poster hash: fd72c...71a
Gjest Skrevet 5. august 2013 #14 Skrevet 5. august 2013 (endret) Bra skrevet egentlig, følte meg litt truffet. Er singel, og merker at jeg blir stadig mindre åpen for å ha en annen inn i mitt liv. Samtidig savner jeg noen ganger nærheten man har i et forhold. Finner sikkert ut av det etterhvert, og blir enig med meg selv Anonymous poster hash: fd72c...71a Har det på denne måten selv også, så det gjør litt godt å høre at jeg ikke er alene om å tenke og føle slik. Har vært singel i ca 5 år nå, og merker litt "press" av venner rundt meg som støtt spør om det er "noen nye i kikkerten"... Det er ganske irriterende at folk skal stikke nesa si oppi slike ting! Det virker som om folk flest tror at man må være i et forhold for å være lykkelig. Endret 5. august 2013 av sunglasses
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå