Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ok, er hjemme fra jobb akkurat nå, og kjeder meg, så har fått ordentlig tid til å se godt på tv-shop reklamene. :P

Denne wenreklamen. Den er liksom så fantastisk ift dyr frisørshampo og alt. Men det står clensing conditioner på flasken, og de sier i reklamen at de aldri skal bruke shampo/vanlig shampo igjen. Er ikke det da bare en grusomt dyr måte å bruke balsammetoden på da??

Anonymous poster hash: 5047d...7c0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og hvorfor fremstiller de det som om det er en shampo i reklamen, når det står conditioner op flasken? Og hvorfor sir de ikke at det er balsam/balsammetoden i reklamen?

AnonymBruker
Skrevet

Må vel være noen andre her som har sett denne reklamen vel? :P Enda bedre om noen her hadde prøvd den. Ser for meg at dette bare er en veldig dyr måte å prøve balsammetoden på. Og ikke minst, de ser ut som kråkereir på hodet når de kommer inn, og sååå flotte etterpå. :P

Skrevet

Det er vel også en mulighet for at de faktisk ikke har brukt produktet for å bli så fine etterpå... Pluss at de har en haug av stylingprodukter i etterpå :P Jeg har ikke prøvd, men tipper det bare er bullshit. Holder meg til frisørsjampo og -balsam jeg :)

• Liker 1
Gjest Murica
Skrevet

Jeg har fått prøve Wen, og jeg syns faktisk den var veldig bra.

Dessverre driter jeg ikke penger for øyeblikket, så blir ikke å kjøpe den med det første.

Hadde jeg hatt råd så hadde jeg nok brukt det.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det er vel også en mulighet for at de faktisk ikke har brukt produktet for å bli så fine etterpå... Pluss at de har en haug av stylingprodukter i etterpå :P Jeg har ikke prøvd, men tipper det bare er bullshit. Holder meg til frisørsjampo og -balsam jeg :)

Ja, de har nok ikke bare brukt wen, for å si det sånn. ;) Men legger merke til at det står cleansing conditioner på flasken til wen, som de kaller shampo i reklamen. Conditioner er da vittelig balsam, ikke shampo..?

Skrevet

Har lurt på det der selv.. Er ikke overbevist, så jeg holder meg til frisørsjampo og -balsam til noen som har prøvd den anbefaler den!

Skrevet

Har lurt på det der selv.. Er ikke overbevist, så jeg holder meg til frisørsjampo og -balsam til noen som har prøvd den anbefaler den!

Samme her. :)

Og er det bare balsammetoden, så må jo det være en fryktelig dyr måte å gjøre det på tenker jeg, når man får balsamer "godkjent" for balsammetoden til bare noen tiere. (mener å huske å ha lest noe om både first price og coop-balsam.)

• Liker 1
Skrevet

Samme her. :)

Og er det bare balsammetoden, så må jo det være en fryktelig dyr måte å gjøre det på tenker jeg, når man får balsamer "godkjent" for balsammetoden til bare noen tiere. (mener å huske å ha lest noe om både first price og coop-balsam.)

Sant!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd Wen, og håret mitt så fett ut halvveis ut i dagen. Anbefaler ikke.

Skrevet

Jeg har brukt Wen i litt over et år nå, og jeg har aldri hatt bedre hår enn jeg har nå. Håret mitt pleide å være veldig "frusete", og med en mor som er frisør, føler jeg at jeg har prøvd alt... En venninne av meg prøvde Wen, hun merket ikke noe forskjell, så tydeligvis veldig individuelt dette. Jeg bruker ikke andre produkter i håret enn Wen, og håret mitt ser ut som etter-bildene i reklamen, selv om jeg føner det, noe som pleide å få meg til å se ut som om jeg hadde et fuglereir på hodet :)

Skrevet

Jeg fikk en prøveflaske i en Glossybox, så fikk prøvd den ut 1-2 uker. Hadde ikke hørt noe som helst om produktet på forhånd, så visste ikke at det var et tv-shop produkt. Jeg er i hvert fall utrolig fornøyd, og kommer absolutt til å kjøpe den når jeg får litt bedre råd. Jeg har prøvd utallige produkter for håret mitt og har aldri blitt fornøyd, All Soft serien fra Redken som alle skryter av gjorde ingenting for meg. Men denne ga resultat etter første bruk. Fikk glatt og silkemyk hår med en gang, som holdt seg slik helt til neste vask. Vanligvis sliter jeg med småhår som står ut alle veier, "frizzy" brusete hår som ser konstant slitt ut, og blir derfor alltid gjemt bak i en knute.

Så jeg er strålende fornøyd!

Skrevet

Dere som er fornøyde med wen, har dere prøvd balsammetoden og?

Bra at noen er fornøyde med den da. :)

Skrevet

Dere som er fornøyde med wen, har dere prøvd balsammetoden og?

Bra at noen er fornøyde med den da. :)

Ja, jeg har som sagt prøvd det aller meste, og dette er det første som virkelig har gitt synlig resultat.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har bestilt en Fig nå og en leave-in-spray. Kan gi tilbakemelding når jeg har fått testet ut.

Har krøller og håret blir veldig lett frizzy. Prøvd ALT før.

(Orket ikke å bestille abonnement før jeg har prøvd produktet.)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt wen! Merker jo forskjell, men ikke noe drastisk. Og hvis jeg ikke bruker wen EN gang, så er håret som før. Holder meg til leave-in-kurer jeg!

Skrevet

Jeg har brukt WEN. Fungerte veldig bra, men ble for dyrt og flaskene er små.

Har ikke prøvd den andre balsammetoden, orker ikke gå med fett hår i 6 uker.

Skrevet

Jeg har hørt at enkelte har mistet håret av Wen, så jeg tør iksom ikke prøve det.. Noen som har opplevd noe lignende?

Anonymous poster hash: 8b9b7...b89
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Jeg har kjørt første runde i dag.

Følte det ble feil å starte med Wen uten å vaske håret først, så jeg vasket det med renseshampo og hadde i Wen etterpå. Det blir jo som en vask med Shampo og balsam, men håret ser riktig så bra ut akkurat nå.

Avgir rapport om noen dager, når jeg har fått brukt kun Wen.

Og du verden så lang innholdsliste dette produktet har!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjørt første runde i dag.

Følte det ble feil å starte med Wen uten å vaske håret først, så jeg vasket det med renseshampo og hadde i Wen etterpå. Det blir jo som en vask med Shampo og balsam, men håret ser riktig så bra ut akkurat nå.

Avgir rapport om noen dager, når jeg har fått brukt kun Wen.

Og du verden så lang innholdsliste dette produktet har!

Tror at du lovet oss en rapport!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...