AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg har havnet i en situasjon jeg trodde jeg aldri skulle havne i, nemlig å måtte velge mellom to menn jeg har blitt veldig glad i... Jeg har hatt følelser for en jeg jobber sammen med i ca 6 mnd, og han har også hatt følelser for meg, men har hatt samboer og to barn. Vi ble enige om å ikke ha kontakt på en mnd nå som vi har hatt ferie, men når han kom tilbake fra ferien er forholdet mellom han og samboeren over og det er fritt frem for meg. Vi har allerede kysset på jobb flere ganger.... Han er veldig snill og det kribler i magen så fort jeg ser han. At han har barn er ikke noe problem for meg siden jeg også har et barn fra før. Han er 9 år eldre enn meg og voksen og ansvarsfull. MEN...i løpet av denne mnd vi har vært borte fra hverandre har jeg møtt en annen mann. En mann uten barn og uten så veldig mye erfaring fra det å være i forhold. Han har vært singel i snart 10 år, men ikke levd et utsvevende singelliv av den grunn... Han er 4 år eldre enn meg, sjarmerende og veldig snill. En av tingen som bekymrer meg er at han har en jobb som gjør det er vanskelig for han å kunne reise bort og han har lite tid hjemme. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Skal jeg velge den mannen jeg har vært forelsket i i over 6 mnd og som fortsatt gjør at det kribler i magen min eller skal jeg velge han som plutselig kom inn i livet mitt og har sjarmert meg?! Anonymous poster hash: 81743...216
Gjest Bud Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Gjør det enda mer spennende og velg han som står bak dør når 3!!
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #3 Skrevet 2. august 2013 Vet du at begge ønsker et fast kjæresteforhold med deg?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Har du holdt på med nr 1 mens han var i forhold med sin eks?
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 *trommevirvel* kanskje du skal bestemme det selv?
Gjest gjest Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Har du holdt på med nr 1 mens han var i forhold med sin eks? Og det er helt ok liksom. Og ifølge kvinner her så er det mannen som er skyldig sikkert. Det høres ut som at TS har ødelagt et forhold.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 1. Sats på kollegaen din, som du kjenner godt, og som du har hatt følelser for i lang tid. 2. Gjør det klart for kollegaen din på jobb at det aldri kan bli noe mellom dere, og så satser du på han nye. I første tilfelle må du slutte å treffe den nye flammen, slik at du etter hvert vil glemme han. I det andre tilfellet blir du nødt til å forholde deg til kollegaen din, og omgås han jevnlig. Hvordan tror du det vil gå? Anonymous poster hash: c8779...5eb
Lemuren Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Er følelsen sterk nok, vet du svaret. Hvis du er så i tvil om hvem av de, så er tydeligvis ingen av de rett for deg. 3
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Jeg har havnet i en situasjon jeg trodde jeg aldri skulle havne i, nemlig å måtte velge mellom to menn jeg har blitt veldig glad i... Jeg har hatt følelser for en jeg jobber sammen med i ca 6 mnd, og han har også hatt følelser for meg, men har hatt samboer og to barn. Vi ble enige om å ikke ha kontakt på en mnd nå som vi har hatt ferie, men når han kom tilbake fra ferien er forholdet mellom han og samboeren over og det er fritt frem for meg. Vi har allerede kysset på jobb flere ganger.... Han er veldig snill og det kribler i magen så fort jeg ser han. At han har barn er ikke noe problem for meg siden jeg også har et barn fra før. Han er 9 år eldre enn meg og voksen og ansvarsfull. MEN...i løpet av denne mnd vi har vært borte fra hverandre har jeg møtt en annen mann. En mann uten barn og uten så veldig mye erfaring fra det å være i forhold. Han har vært singel i snart 10 år, men ikke levd et utsvevende singelliv av den grunn... Han er 4 år eldre enn meg, sjarmerende og veldig snill. En av tingen som bekymrer meg er at han har en jobb som gjør det er vanskelig for han å kunne reise bort og han har lite tid hjemme. Nå vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre... Skal jeg velge den mannen jeg har vært forelsket i i over 6 mnd og som fortsatt gjør at det kribler i magen min eller skal jeg velge han som plutselig kom inn i livet mitt og har sjarmert meg?! Anonymous poster hash: 81743...216 At du ble glad i en annen mens nr 1 var på ferie, betyr kanskje at nr 1 ikke betydde så mye for deg mens han var på ferie. Har nr 1 avsluttet forholdet til sin kjæreste pga deg og han? Du skriver at du er glad i begge. Hvilken type kjærlighet er det snakk om, når du står mellom 2? Er begge interessert i å være kjæreste med deg? Hvor lenge siden er det at du fikk vite det, fra begge?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Og det er helt ok liksom. Og ifølge kvinner her så er det mannen som er skyldig sikkert. Det høres ut som at TS har ødelagt et forhold. Kanskje har hun det. Ang. ting som man må være 2 for å gjøre, så må man også dele skylden, mener jeg. Det er sevfølgelig anderledes i de tilfellene at noen later som om de er single. Forresten, er man virkelig glad i noen, så er man ikke i tvil om det.
ekkoet Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Vil det være uproblematisk for arbeidsplassen om dere blir sammen, eller kan dere risikere at en av dere må skifte jobb?
kalinka85 Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Hvis du virkelig hadde vært forelsket hadde du ikke vært nødt å velge!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå