AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 så, hva gjør man på en lørdag når alle ens venner er bortreist?Anonymous poster hash: b500b...806
Hecubaa Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Bunkrer opp med godis og film og koser seg 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #3 Skrevet 3. august 2013 Lurer faktisk på det samme. Skulle på date i dag, men for en halvannen time siden fikk jeg en melding hvor hun avlyste. Så nå har jeg null planer for i kveld. Og de aller fleste jeg kjenner er enten bortreist eller på jobb i kveld. Anonymous poster hash: cd290...30e
Famine86 Skrevet 3. august 2013 #4 Skrevet 3. august 2013 Da drar man ut på byen og får nye venner. Det er mye lettere å skaffe seg nye venner når du er helt alene og faktisk ikke har noe valg!
Zakuro Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Gå/jogge en liten skogstur? Urban exploring? Bade om det er vær til det? Ta bilder? Tegn/mal? Lån hunden til naboen og gå en tur? Spill TV-spill, se film/serier?
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 Grandis, Sex og Singeliv og Ben &Jerrys Anonymous poster hash: 0b4c5...6ca 2
Gjest Emmanuelle Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Spiller alle spillene man kjøpte på sommersalget til Steam 2
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #8 Skrevet 3. august 2013 Ta deg en treningsøkt, så kjøper du mye godt etterpå (enten om det er sunt eller usunt). Kjøp det du liker best, og koser deg mest med For meg hadde det blitt solskinnsboller, sjokolade, pepsi max og smågodt Så setter du på en bra film eller begynner på en ny serie. Anonymous poster hash: 68664...c3f
Madeon Skrevet 3. august 2013 #9 Skrevet 3. august 2013 Finner en oppskrift på et eller annet jeg aldri har prøvd før, handler inn ingredienser til det, masse godis og en flaske vin. Koser meg med matlaging, film, en ny tv-serie, spiller sims, oppdager nye steder i Google Earth, leker bartender, drar på joggetur eller bær/sopptur. Åh som jeg trives i mitt eget selskap!
Gjest *MaggieQ* Skrevet 3. august 2013 #10 Skrevet 3. august 2013 Når jeg var singel så ble det enten ut på bar og ta et par glass eller bli hjemme med digg mat, noe godt i glasset, masse gode filmer, online gaming med gjengen etc. I dag er jo en perfekt hjemmedag da været er crappy uansett.
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #11 Skrevet 3. august 2013 Ta deg en treningsøkt, så kjøper du mye godt etterpå (enten om det er sunt eller usunt). Kjøp det du liker best, og koser deg mest med For meg hadde det blitt solskinnsboller, sjokolade, pepsi max og smågodt Så setter du på en bra film eller begynner på en ny serie. Anonymous poster hash: 68664...c3f Jeg har allerede vært ute og løpt i dag, men jeg tenkte også på å ta en sykkeltur. Når jeg var singel så ble det enten ut på bar og ta et par glass eller bli hjemme med digg mat, noe godt i glasset, masse gode filmer, online gaming med gjengen etc. I dag er jo en perfekt hjemmedag da været er crappy uansett. Det skal lette mot kvelden, slik at ved bytid vil det være bra vær. Anonymous poster hash: cd290...30e
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #12 Skrevet 3. august 2013 Trening? /Check Kjøpt inn usunt dritt? /Check Gå på byen? Tør ikke snakke med noen uansett. /Fail Spill? Kjedelig /Fail Anonymous poster hash: b500b...806 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Lurer på hva stemningen for å finne på noe i kveld er, jeg. Anonymous poster hash: cd290...30e
Nettinettet Skrevet 3. august 2013 #15 Skrevet 3. august 2013 Jeg har denne helgen avlyst alle invitasjoner og har bestemt meg for å nyte helgen alene. Jeg har fått gjort ting jeg ellers ikke rekker (som å rydde skikkelig og vaske skikkelig) i og når kvelden kommer skal jeg sette meg ned å se en god film og nyte alenetiden min. For mange er lykkefølelsen det å ha masse som skjer, og fyll og flørting og oppmerksomhet. For meg er lykkefølelsen det å kunne takk nei til nettopp disse tingene og sette pris på mitt eget selskap. Lade batteriene og ikke gjøre ting bare for glemme singel tilværelsen eller skape en bedre selvfølelse. 1
AnonymBruker Skrevet 3. august 2013 #16 Skrevet 3. august 2013 Jeg har denne helgen avlyst alle invitasjoner og har bestemt meg for å nyte helgen alene. Jeg har fått gjort ting jeg ellers ikke rekker (som å rydde skikkelig og vaske skikkelig) i og når kvelden kommer skal jeg sette meg ned å se en god film og nyte alenetiden min. For mange er lykkefølelsen det å ha masse som skjer, og fyll og flørting og oppmerksomhet. For meg er lykkefølelsen det å kunne takk nei til nettopp disse tingene og sette pris på mitt eget selskap. Lade batteriene og ikke gjøre ting bare for glemme singel tilværelsen eller skape en bedre selvfølelse. Ja, det er lett å trenge å slappe av når du faktisk har invitasjoner. Anonymous poster hash: b500b...806
Nettinettet Skrevet 3. august 2013 #17 Skrevet 3. august 2013 Ja, det er lett å trenge å slappe av når du faktisk har invitasjoner. Anonymous poster hash: b500b...806 Har man ikke invitasjoner og ønsker det, kan man bruke helgen på å finne ut av hvorfor det er sånn. Hva kan man gjøre for å få flere invitasjoner? Er man flink til å invitere selv? Har man et nettverk eller bør man skape seg ett nettverk. Når man føler at helgen er mislykket fordi alle vennene man har er borte, tror jeg det kan være lurt å tenke litt over hvordan man har det med seg selv og livet man lever. 1
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #18 Skrevet 3. august 2013 Jeg har inntrykk av at mange er litt "redde" for å være alene. Mange trives ikke i sitt eget selskap. Selv har jeg aldri skjønt at det går an. Jeg har behov for å være alene innimellom, kanskje oftere enn mange andre. Ser film/serier, vasker, rydder, hører på musikk+synger+danser, lager mat, baker, går tur, sitter på KG... Herlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå