AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #1 Skrevet 2. august 2013 Jeg har lenge lurt på noe. For to år siden var jeg utbrent. Jeg hadde ingenting mer å gi, jeg var tappet for all livskraft og livsglede og bestemte meg for å ville ta selvmord. Jeg hadde kjøpt 3 bokser butangass og kjørte mopeden til lillebroren min langt opp i skogen og la meg ned i lyngen å begynte og sniffe. Jeg husker jeg ble helt svimmel, alt gikk i slow motion, jeg hørte tikking i bakhodet og stemmen min hørtes rar ut. Jeg fortsatt og fortsatt, helt til jeg besvimte. Mens jeg lå i lyngen (bevisstløs), hadde jeg verdens merkeligste drøm. Jeg kunne se meg selv langt ovenifra ligge i en helt lyse lyse gul, ja nesten hvit ørken. Jeg la helt stille på rygg å hadde på meg en hvit kjole. Ved siden av meg satt en stor mørk fugl å så på meg. Så våknet jeg opp i lyngen igjen. "Hva faen er det jeg holder på meg?" tenkte jeg. Var dette en sånn typisk drøm man får før man dør? Den var helt merkelig, og det var helt stille. Ikke en lyd, ingen vind, ingenting. Helt dødt og lyst. Jeg fikk meg i alle fall en skikkelig støkk, og har på følelsen av at det var like før hjernen koblet ut, men at min tid ikke var kommet... Er det noen som tror på sånn her eller vet noe om det? Jeg har aldri drømt noe lignende i mitt liv, og aldri sett meg selv i en drøm før. Kan det være at jeg aldri besvimte? Kan det ha vært en helt syk hallusinasjon? Anonymous poster hash: 249d4...fc4
Elanore Skrevet 2. august 2013 #2 Skrevet 2. august 2013 Det er gode muligheter for at du hallusinerte, ja... Jeg hadde vanvittige hallusinasjoner selv da jeg gjorde noe lignende, og har senere opplevd det samme i forbindelse med koma og oppvåkning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå