Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Saa for ca 14 dager siden motte jeg denne jenta paa en bar, hun jobber i Norge men flytter tilbake til hjemlandet om 10 dager ca.

Jeg har mott henne sann 6-7 dager ilopet av de 2 siste ukene, hun har spurt meg ut paa kaffe og drikke det samme har jeg. Saa har vi bare sittet paa kafeer og barer og pratet i flere timer.

Jeg liker henne og jeg tror det er gjensidig men er ikke helt sikker

-Hun skriver til meg paa facebook forst

-Hun har invitert meg paa kaffe osv

- Hun har gitt meg kroppskontakt, tatt paa meg osv men der hun er fra er dette ganske vanlig sier hun.

-Hun snakker mye om exen min og fant ut hva hun heter og sjekka profilen hennes.

Hun har invitert meg hjem til henne imorgen kveld, hun har besok av et par fra hjemlande, og vi tenker aa drikke i leiligheten og senere stikke ut, saa.. imorgen kveld, skal jeg prove aa kysse henne? hun er kanskje litt full det samme er jeg, gjor det litt lettere. Det verste som kan skje er at hun trekker seg men har jo ingenting aa tape da hun reiser snart.

Anonymous poster hash: 0cd13...57a
Videoannonse
Annonse
Gjest Houdini
Skrevet

hun er gal etter deg. :-)

rart å snakke om exen din..

Skrevet

lol hvorfor poster du og hva i huleste sitter du å venter på?

AnonymBruker
Skrevet

ja det er litt rart, jeg overdrev kanskje litt da jeg skrev at hun snakker om exen hele tiden men hun nevner hun iblandt og sjekka profilen hennes og ville se bilder av henne osv.

men hun er ikke som norske jenter, altsaa hun kan virke ganske kald osv og tror ikke hun tar iniativet til noe som helst angaaende kyssing osv, jeg maa nok gjore alt. Med de jeg har vaert sammen med for har det vaert ganske lett aa vite naar det passer aa feks kysse.

Hun sa ogsaa at jeg hadde en veldig fin kropp, noe jeg ikke er enig i.

AnonymBruker
Skrevet

bump

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...