Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror ikke på kjærlighet ved første blikk, men jeg tror heller ikke på tilfeldigheter. Alt skjer av en grunn.

Tre ganger på under ett år har jeg tilfeldigvis møtt en mann. Første gangen flørta vi litt, andre gangen hadde vi et ONS og tredje gangen var nå nylig da jeg tilfeldig møtte han på byen. Vi kjenner hverandre ikke, men kjemien er så tydelig. Jeg jobbet og var svært opptatt da jeg møtte han sist. Jeg var overbevist om at vi kun var sammen en gang, og that's it, men vi stoppet begge opp og smilte litt halvkleint - og all informasjon passerte i revy. En mann som jeg trodde jeg hadde glemt, visste jeg plutselig alt om. Jeg innså nå at dette er nødt til å være noe mer enn et tilfeldig ONS, jeg fikk nesten hjertebank og sommerfugler av en person jeg såvidt har truffet før.

Han har (tilsynelatende) alle kvalitetene jeg ser etter i en mann, og mer til. Han er den mannen man tenker at man aldri "fortjener", fordi han er så god. Han har ingen feil.

Men.... I ettertid har jeg forstått via felles bekjente at han nettopp fikk seg kjæreste. Automatisk tenker jeg at jeg lar alt være som det har vært, for å ikke drite meg fullstendig ut. Hun er forøvrig en veldig søt og pen jente, og jeg tviler på at jeg har noen sjanse mot henne.

Men hva om.... Kjemien er sann.. Det er ikke tilfeldig.. Det er ment at det skal være oss? At vi skal få en sjanse til å være drømmeparet? Skal jeg gå rundt å tenke på dette mens jeg "glemmer" han igjen, eller skal jeg ta kontakt og ymte at jeg ønsker å treffes - om så bare på en kopp kaffe?

Jeg har fryktelig lyst til å vite hva han tenker. Hva som poppet opp i hans hode da han så meg. For vi fikk tydelig samme reaksjon..

Dette er nok helt avsurd for mange av dere. So be it. Jeg er nødt til å spørre NOEN.. Har noen tips???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er kanskje drømmemannen din, men du er obviously ikke drømmedama hans med tanke på at han har en kjæreste...

• Liker 8
Skrevet
Vent til han blir singel, og dersom det ikke skjer så har du svaret ditt: han er lykkelig sammen med henne og det betyr at du skal holde deg unna. Og forhåpentligvis vil du mens du venter på "drømmeprinsen" din, endre tankegangen din.
Og er det på den måten du vil starte et forhold? Det ville ikke engang vært et alternativ for meg. Dette med at det er ment at det skal være dere... Hva mener du med det? At det bare finnes én riktig mann for deg? Og den eneste riktige mannen for deg, er en mann som er forelsket i en annen jente?
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skulle til å skrive at du må være ærlig og fortelle ham det. Men så leste jeg at han har fått kjæreste. Da syns jeg du skal la dem være i fred. Gå videre og tenk at det er flere kjekke menn der ute.

Og du skrive at kjæresten hans er søt og du har ingen sjans mot henne. Hva er det for en nedsettende kommentar å si til seg selv ? Det er alltid en person som er mer sexy, slankere, tjener mer, mer vellykket, os osv enn deg selv... Det er latterlig å måle seg opp mot noen andre.

Anonymous poster hash: ca8aa...05a
  • Liker 1
Skrevet

Ligg unna, han har dame. Vil du være en sånn person som legger deg etter opptatte menn? Usj.

• Liker 3
Skrevet

Syns du en drømmemann er en som dropper sin nye kjæreste for en tidligere ONS? Hvis han gjør det, og blir sammen med deg, hvordan skal du non gang kunne stole på ham?

Dette er et lite land. At du tilfeldigvis støter på en person tre ganger, betyr ikke at det er meningn dere skal være sammen. At han reagerte da hn så deg er ikke rart. Pinlig å treffe på en ONS, selvsagt. Kanskhe ble han redd du skulle ta kontakt og gjøre det pinlig for ham.

Nei, hold deg unna.

Skrevet

alt skjer av en grunn ja.. dere hadde sex og thats it. han fikk seg kjæreste,,da var vel det meninga da at de to skulle være sammen og ikke du og han. og du kan strengt tatt ikke stjele et annet menneske heller. med mindre du kidnapper han..

du treffer en fyr tre ganger på under et år og dette skal liksom være sjebnen?? hahahaha milde himmel

Skrevet

Når det begynner med utroskap, ender det med utroskap.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dersom han er en drømmemann lar han seg ikke stjele!

Anonymous poster hash: cf0a7...77d

• Liker 1
Skrevet

ts, finn en mann som han. Ikke han. Og jeg tror på karma. Så det spørs om du får en trofast en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...