Wayah Skrevet 20. april 2004 #1 Skrevet 20. april 2004 Jeg må bare si det, jenter: Jeg får årets kjekkeste brudgom! Ikke noe galt om deres helter altså, men kjekkere mann har jeg aldri sett! Årsak til åpenbaringen? Jo den kommer her: Antrekket hans ankom fra skredderen på fredag, og han prøvde det i går. WÆOW! Ble helt gelé i knærne da jeg så ham, fikk ikke tørka gliset av munnen, klarte nesten ikke å holde en liten tåre tilbake en gang Den satt som om den var støpt på ham. Hvis bare han blir halvparten så fornøyd med meg som jeg ble med ham, blir jeg en overlykkelig brud, det er i alle fall sikkert! Fikk tatt bilder til hun som skal style ham på håret, han eeeer så fin Gleder meg så til juni nå. Nesten litt lei meg for at jeg alt har sett ham, mister litt av moroa med å gå opp kirkegulvet. På den andre siden trenger jeg kanskje ikke slike Wow-reaksjoner på den tida, mistenker det blir tøft nok å holde meg på beina uansett Flere som har fått sånne åpenbaringer når dere har sett dem i bryllupsantrekket for første gang?
Gjest Myumi Skrevet 20. april 2004 #2 Skrevet 20. april 2004 Brudgommer som er smarte nok til å få klærne tilpasset av en skredder blir ofte ekstra flotte
Wayah Skrevet 20. april 2004 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2004 Må forresten tipse alle som har litt tid før bryllupet står og ikke har skaffa mannemannen klær ennå. Vi fikk klærne skreddersydd helt fra bunnen av. Det er en inder som er bosatt i Hong Kong som kommer opp hit og tar mål, så drar han hjem og syr, og sender tøyet i posten. Det tar +/- halvannen måned fra han har tatt målene. Omtrent halv pris av hva du betaler her, og så passer det perfekt! Jeg vet at han er innom Oslo og ett eller to steder til nedover kysten før Arendal. Han har annonser i avisene vet jeg, men hvis noen vil ha tak i ham, kan de sikkert sende meg en PM så finner jeg frem e-posten hans, har den ikke her nå. Synes å huske han sa han skulle til Norge et par ganger i løpet av våren. Har hørt mange som er fornøyd med ham, og jeg føyer meg til lista
*Lene* Skrevet 20. april 2004 #5 Skrevet 20. april 2004 Vi fikk og skreddeersydd sjaketten, men skredderen kom fra Thailand. Sjaketten er megaflott..(Det jeg har sett av den da)
Wayah Skrevet 20. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 20. april 2004 Hvis jeg ikke husker feil, ble det omtrent 7000 kroner. Men vi brukte dyrt stoff og skulle ha silkebrokade på vesten osv, ikke vanskelig å få det billigere altså :-) -Muligens lurt å skrive hva jeg fikk for pengene, litt surrekopp Fikk altså bukse(med sånn glatt stripe i siden), en flott jakke, skjorte, slips, tversoversløyfe og to vester(en med vanlig silke, og en med silkebrokade(dyrt)).
Monimos Skrevet 20. april 2004 #8 Skrevet 20. april 2004 Hadde akkurat en sånn opplevelse som du............i kirken. Da jeg kom oppover kirkegulvet og så min elskede stå der såå kjekk, da presset tårene på. Måtte virkelig kjempe for ikke å sprute ut i tårer av lykke akkurat der. 8) Vi hadde ikke sett hverandre i bryllupsklærne på forhånd, og han syntes også at det var sterkt å se meg komme oppover kirkegulvet i den vakre kjolen. :-)
Gjest MrsL Skrevet 20. april 2004 #9 Skrevet 20. april 2004 Jepp samme opplevelsen her også :-) Min brudgom er verdens kjekkeste :-) (helt objektivt sett)
Fakse Skrevet 20. april 2004 #10 Skrevet 20. april 2004 Synes du ikke det er litt trist å ha sett han i finstasen før bryllupsdagen da?
Isiselin Skrevet 20. april 2004 #11 Skrevet 20. april 2004 Ååååh! Vil også se min mann i finstasen, men det fikk jeg streng beskjed om at jeg ikke fikk lov til! "Skal du ha mange hemmeligheter må jeg i allefall få lov til å ha en!!", sa han. Men jeg gleder meg så sinnsykt til å se ham på bryllupsdagen.
blåveis Skrevet 20. april 2004 #12 Skrevet 20. april 2004 Synes du ikke det er litt trist å ha sett han i finstasen før bryllupsdagen da? Trist? Synes det å se på klærne sammen, drømme sammen osv er mye koseligere enn å hige etter en "overraskelse"! Tror han blir steike flott den dagen, uansett..
Fakse Skrevet 20. april 2004 #13 Skrevet 20. april 2004 Trist? Synes det å se på klærne sammen, drømme sammen osv er mye koseligere enn å hige etter en "overraskelse"! Tror han blir steike flott den dagen, uansett.. Ja, man er jo selvsagt forskjellige. Jeg er glad jeg fikk overraskelsen over hvor fantastisk flott han var på selve dagen. Man planlegger jo alt annet sammen, så den lille overraskelsen syntes i alle fall jeg det var verd å vente på Skal han se deg med brudekjole på også da eller?
blåveis Skrevet 20. april 2004 #14 Skrevet 20. april 2004 Skal han se deg med brudekjole på også da eller? Vi har ikke planlagt noe om å skulle og ikke skulle se hverandre i det hele tatt! Men jeg regner med å ta han med på råd mhp kjolekjøpet i første omgang (akkurat som jeg regner med at han vil ha mitt råd mhp dresskjøpet). Vi skal også uansett stå opp og kle oss sammen og reise til ambassaden. Ser ingen grunn til å skulle hemmeligholde akkurat antrekket.. (det er jo bare en dress og en kjole!) (morgengaven derimot.. den blir en overraskelse!)
Holly Hobbie Skrevet 20. april 2004 #15 Skrevet 20. april 2004 Jeg har ogsaa sett min kjaere i nesten fullt utstyr. Var med ham og valgte sjakett her borte hvor han skal leie. Synes ogsaa han var kjemesexy Tror han blir enda flottere paa selve dagen....bare hyggelig med en liten forsmak, synes jeg!
@shygirl@ Skrevet 20. april 2004 #16 Skrevet 20. april 2004 Har du bilde av dressen, Wayah? Hørtes jo kjempeflott ut..
Wayah Skrevet 20. april 2004 Forfatter #17 Skrevet 20. april 2004 Jeg har bilde av ham i dressen *sigle* Vet ikke helt hvor jeg kunne legge det ut hen ennå... Har sett dere gjøre det, men vet ikke hvor Help? Tenkte med en gang på at jeg syntes det var litt trist å ha sett ham på forhånd, men det tok meg kort tid å komme over Lettere ekstatisk ennå jeg
@shygirl@ Skrevet 20. april 2004 #18 Skrevet 20. april 2004 Kanskje du kan legge ut bildet i albumet....? Hadde vært gøy å se en helt skreddersydd dress, altså Er det ikke kjekkest å vite hva mannen skal ha på seg...? Her har vi ikke engang tenkt på at jeg ikke skal se hans klær, det har vært en selvfølge at jeg skal hjelpe til å finne klær slik at vi matcher litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå