AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Han tisser utendørs stående, og når han skal bæsje har han sånn BC, Bæsh and carry, sånn dostativ som man setter opp, og så trer man en søppelsekk på, slik at man sitter på innsidekanten av søppelsekken. Så bare knyter han søppelsekken og kaster den i bosscontaineren. Sparer på vann gjør han også. Hva synes dere om dette? Er det litt hysterisk? Anonymous poster hash: 40648...d3c 1
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Var det den beste trollingen du fikk til? 1
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Han tisser utendørs stående, og når han skal bæsje har han sånn BC, Bæsh and carry, sånn dostativ som man setter opp, og så trer man en søppelsekk på, slik at man sitter på innsidekanten av søppelsekken. Så bare knyter han søppelsekken og kaster den i bosscontaineren. Sparer på vann gjør han også. Hva synes dere om dette? Er det litt hysterisk? Anonymous poster hash: 40648...d3c skal du skrive noe på engelsk burde du kanskje vite hva det heter først.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Var det den beste trollingen du fikk til? Det er fakta. Det jeg glemte å nevne er at han dusjer hver gang han har bæsjet også. Og pga. det så slapp han faktisk militæret. Men det du har rett i er at jeg selvsagt vet at dette er hysterisk oppførsel, så unødvendig å spørre om det. Men lurte på om denne personen er enestående eller om det finnes tilsvarende der ute. Anonymous poster hash: 40648...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 skal du skrive noe på engelsk burde du kanskje vite hva det heter først. Tror du jeg trodde det faktisk het det? Men du skjønte kanskje hva jeg mente? Og har du ikke lært at en setning begynner med stor bokstav? Anonymous poster hash: 40648...d3c 3
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Tror du jeg trodde det faktisk het det? Men du skjønte kanskje hva jeg mente? Og har du ikke lært at en setning begynner med stor bokstav? Anonymous poster hash: 40648...d3c de har ikke æ i det engelske alfabet....
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 de har ikke æ i det engelske alfabet.... Trodde du jeg skrev "bæsj" fordi jeg trodde det var korrekt stavemåte på engelsk? Hvor dum er du? Ikke så rent lite, antar jeg. Anonymous poster hash: 40648...d3c 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 de har ikke æ i det engelske alfabet.... Du som er så SMART kan kanskje lese her: http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_militære_forkortelser BC – Bæsj & Carry (mobilt toalett) Riktig nok skrev jeg Bæsh, men likevel. Kanskje du skal undersøke ting for du forpester tråder med "rettskrivingstipsene" dine? Anonymous poster hash: 40648...d3c 4
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Vel, men hvor hygienisk vil det bli og slutte å gå på do da?
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Vel, men hvor hygienisk vil det bli og slutte å gå på do da? enig! ikke at det ikke er godt med forstoppelse men...
Sweet77 Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Vel, men hvor hygienisk vil det bli og slutte å gå på do da? Da holder han i hvert fall dritten for seg selv?
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 enig! ikke at det ikke er godt med forstoppelse men... Nemlig. Da holder han i hvert fall dritten for seg selv? Det er jo greit å få det ut.
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Du som er så SMART kan kanskje lese her: http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_militære_forkortelser BC – Bæsj & Carry (mobilt toalett) Riktig nok skrev jeg Bæsh, men likevel. Kanskje du skal undersøke ting for du forpester tråder med "rettskrivingstipsene" dine? Anonymous poster hash: 40648...d3c sinna å ja kanskje du linker til en sånn side neste gang på første innlegg å da??
Sweet77 Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 sinna å ja kanskje du linker til en sånn side neste gang på første innlegg å da?? Burde være unødvendig, ALLE vet jo hva bæsj & carry er!! (bortsett fra meg da)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Men får han tørket seg skikkelig? Anonymous poster hash: 7bc5b...584
Gjest HappyWaffle Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Burde være unødvendig, ALLE vet jo hva bæsj & carry er!! (bortsett fra meg da) da det er allmenkunskap man får vite om på skolen
Sweet77 Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 da det er allmenkunskap man får vite om på skolen Riktig, så da har man ikke fulgt orntlig med i timene! INGEN skal i dag behøve å gå ut av den norske grunnskolen uten å vite hva Bæsj & carry er!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #19 Skrevet 1. august 2013 sinna å ja kanskje du linker til en sånn side neste gang på første innlegg å da?? Hva er egentlig greia med å avspore en tråd fordi man mener noen har skrevet noe feil? Når dette er helt uvesentlig? Selv når man har "rett". I dette tilfellet gjorde du det samtidig som du tok feil, men uansett liksom. Anonymous poster hash: 40648...d3c 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 da det er allmenkunskap man får vite om på skolen Det var ingen som ba deg om å komme med "rettelser" i denne tråden, var det vel? Anonymous poster hash: 40648...d3c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå