AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Vet man noen gang dette? Eller er det bare et valg man tar og satser på at man gjør det riktige?Anonymous poster hash: c068d...27f Anonymous poster hash: c068d...27f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 It aint over 'till its over. Når man ligger i graven og råtner bort. Når hva er over, TS? Anonymous poster hash: 2b3ed...c07 1
Gjest RompeRusk Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Exen min har ikke skjønt det ennå, etter å ha slått opp 5 ganger. Så enkelte skjønner det aldri. For min del er det over når enten jeg eller han sier "dette funker ikke lenger" 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 It aint over 'till its over.Når man ligger i graven og råtner bort.Når hva er over, TS? Anonymous poster hash: 2b3ed...c07 Hehe:) Forhold. Vi har så mange perioder der jeg tenker at nå-NÅ-er det slutt. Men likevel så får jeg meg ikke til å gjøre noe med det. Jeg elsker han jo så fryktelig mye! Han har aldri gjort noe galt, det bare er mine følelser som går litt opp og ned...Anonymous poster hash: c068d...27f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Exen min har ikke skjønt det ennå, etter å ha slått opp 5 ganger. Så enkelte skjønner det aldri. For min del er det over når enten jeg eller han sier "dette funker ikke lenger" Takk for svar. Kunne ønske jeg kunne bestemme meg så lett.Anonymous poster hash: c068d...27f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Vet man noen gang dette? Eller er det bare et valg man tar og satser på at man gjør det riktige?Anonymous poster hash: c068d...27f Anonymous poster hash: c068d...27f Når man ser at det man har er uten fremtid. Jeg har ikke brutt med noen uten at det har stått klart og tydelig for meg. Har jeg vært i tvil, så har jeg gjort det som skulle til for å finne ut om det faktisk var potensiale til å bevege seg fremover i fellesskap. Anonymous poster hash: 3b154...6cd
Gjest Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Exen min har ikke skjønt det ennå, etter å ha slått opp 5 ganger. Så enkelte skjønner det aldri. For min del er det over når enten jeg eller han sier "dette funker ikke lenger" Hvorfor tar du han tilbake gang på gang? Tror du at han lærer med tiden? 1
Gjest RompeRusk Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Hvorfor tar du han tilbake gang på gang? Tror du at han lærer med tiden? Jeg tar ham ikke tilbake Problemet er at han "ikke skjønner" hvorfor jeg har dumpet ham, og da får han hele regla forklart.. Og da sier han at "jamen han skaaaaal jo forandre seg", jeg sier at "javel, det er flott, kanskje vi kan prøve på nytt om du faktisk skjerper deg". Dagen etter våkner jeg opp til melding/telefon: HeEEI GULLET MIIIIIT/VENNEN MIIIN/ELSKLIIING!! Og da må jeg begynne på nytt: "HAR DU FORTSATT IKKE FORSTÅTT AT VVI HAR SLÅTT OPP?!? Sukk, det er håpløst..
Gjest Naria Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Man må ta et valg, og så stå for det. Noe usikkerhet vil det (nesten) alltid være.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 Når man ser at det man har er uten fremtid. Jeg har ikke brutt med noen uten at det har stått klart og tydelig for meg. Har jeg vært i tvil, så har jeg gjort det som skulle til for å finne ut om det faktisk var potensiale til å bevege seg fremover i fellesskap. Anonymous poster hash: 3b154...6cd Problemet mitt er at jeg føler jeg gjør alt jeg kan. Jeg prøver og prøver, men får det ikke til å føles helt riktig likevel. Jeg ønsker å ha en mann som elsker meg utrolig høyt, men så føler jeg ikke det alltid er tilfellet. Jeg har sagt dette til han, og i et par dager så uttrykker han sin kjærlighet og er flink til å sette ord på det. Så plutselig nevner han at det hadde vært spennende med en trekant hvis vi var i et annet land og ingen kjente oss igjen? Jeg skjønner ikke hva han prøver på noen ganger...Anonymous poster hash: c068d...27f
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Jeg tar ham ikke tilbake Problemet er at han "ikke skjønner" hvorfor jeg har dumpet ham, og da får han hele regla forklart.. Og da sier han at "jamen han skaaaaal jo forandre seg", jeg sier at "javel, det er flott, kanskje vi kan prøve på nytt om du faktisk skjerper deg". Dagen etter våkner jeg opp til melding/telefon: HeEEI GULLET MIIIIIT/VENNEN MIIIN/ELSKLIIING!! Og da må jeg begynne på nytt: "HAR DU FORTSATT IKKE FORSTÅTT AT VVI HAR SLÅTT OPP?!? Sukk, det er håpløst.. eeh, da er det jo faktisk ikke så rart at du må dumpe han 5 ganger. det er din egen feil at du gir han forhåpninger..stakkars fyr. det er du som gjør det håpløst med å ikke være konsekvent men å gi han forhåpninger.. dette er det du som steller istand, ikke han
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 jeg bare visste det. visste at det var over. gjorde det slutt, uten å nøle og angrer ikke et sekund
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 jeg bare visste det. visste at det var over. gjorde det slutt, uten å nøle og angrer ikke et sekund Må være deilig!Anonymous poster hash: c068d...27f
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Problemet mitt er at jeg føler jeg gjør alt jeg kan. Jeg prøver og prøver, men får det ikke til å føles helt riktig likevel. Jeg ønsker å ha en mann som elsker meg utrolig høyt, men så føler jeg ikke det alltid er tilfellet. Jeg har sagt dette til han, og i et par dager så uttrykker han sin kjærlighet og er flink til å sette ord på det. Så plutselig nevner han at det hadde vært spennende med en trekant hvis vi var i et annet land og ingen kjente oss igjen? Jeg skjønner ikke hva han prøver på noen ganger...Anonymous poster hash: c068d...27f Tror du skal tenke deg veldig godt om. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, det er som regel grønnest der man vanner det. Dessuten, jeg er selv singel og har datet en del, og min er faring med de som er ute for å treffe noen nye er utrolig høye krav og liten selvinnsikt. Denne gangen skal liksom alt bli så innmari mye bedre, 'denne gangen skal jeg treffe noen som digger meg helt rått for jeg er jo så bra' - men hva har disse egentlig å tilby? Ikke stort... Vi er alle bare mennesker når alt kommer til alt, men ut ifra en del menneskers forventninger skulle man ikke tro det... Ikke rart det er mange single her i landet. Tror du skal slite med å finne en som elsker deg utrolig høy og klarer å vise det 24/7 resten av livet. Anonymous poster hash: 8413b...4a2
Gjest RompeRusk Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 (endret) eeh, da er det jo faktisk ikke så rart at du må dumpe han 5 ganger. det er din egen feil at du gir han forhåpninger..stakkars fyr. det er du som gjør det håpløst med å ikke være konsekvent men å gi han forhåpninger.. dette er det du som steller istand, ikke han Ja huff, stakkars mann som ikke gidder behandle dama si med respekt. Jeg har sagt det klart til ham flere ganger: Ikke aktuelt å prøve å bli sammen engang før han skjerper seg kraftig. Ingen klarer å skjerpe seg på en dag. Edit: Problemet med fyren er at det er umulig å være konsekvent og å avslutte det med en gang, hardt og brutalt, for han oppfører seg på samme viset uansett Endret 2. august 2013 av RompeRusk
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Må være deilig!Anonymous poster hash: c068d...27f både ja og nei. godt fordi jeg slapp å vingle. vondt fordi jeg ikke ønsker å såre noen. men jeg var svært bevisst på å ikke ha noe kontakt etter bruddet for å ikke gi han "næring"
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #17 Skrevet 2. august 2013 Tror du skal tenke deg veldig godt om. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden, det er som regel grønnest der man vanner det. Dessuten, jeg er selv singel og har datet en del, og min er faring med de som er ute for å treffe noen nye er utrolig høye krav og liten selvinnsikt. Denne gangen skal liksom alt bli så innmari mye bedre, 'denne gangen skal jeg treffe noen som digger meg helt rått for jeg er jo så bra' - men hva har disse egentlig å tilby? Ikke stort... Vi er alle bare mennesker når alt kommer til alt, men ut ifra en del menneskers forventninger skulle man ikke tro det... Ikke rart det er mange single her i landet. Tror du skal slite med å finne en som elsker deg utrolig høy og klarer å vise det 24/7 resten av livet. Anonymous poster hash: 8413b...4a2 Ja, jeg er helt enig i dette. Det ordtaket har jeg selv sagt og levd ved i mange år. Men det er en jævlig følelse å ikke få den tilbakemeldingen jeg ønsker. Jeg trenger ikke at han gir meg roser hver uke eller overøser meg med fine ord hele tiden. Men bare at han av eget initiativ av og til hadde sagt at han satt pris på meg og at jeg visste at jeg virkelig er dama han ønsker. Nå høres det bare ut som om jeg har fårlig selvtillit, men jeg har ikke det heller. Jeg bare prøver å analysere dette så jeg kan finne ut av hva jeg skal gjøre...Anonymous poster hash: c068d...27f
Gjest Skrevet 2. august 2013 #18 Skrevet 2. august 2013 Jeg tar ham ikke tilbake Problemet er at han "ikke skjønner" hvorfor jeg har dumpet ham, og da får han hele regla forklart.. Og da sier han at "jamen han skaaaaal jo forandre seg", jeg sier at "javel, det er flott, kanskje vi kan prøve på nytt om du faktisk skjerper deg". Dagen etter våkner jeg opp til melding/telefon: HeEEI GULLET MIIIIIT/VENNEN MIIIN/ELSKLIIING!! Og da må jeg begynne på nytt: "HAR DU FORTSATT IKKE FORSTÅTT AT VVI HAR SLÅTT OPP?!? Sukk, det er håpløst.. Du er nok nødt til å snakke "med store bokstaver" til han. Ingen vits i å sitte og vente på at folk forandrere seg for så å bli sammen med de. Den slags forandringer er gjerne ikke varige.
Steinar40 Skrevet 2. august 2013 #19 Skrevet 2. august 2013 Det er over når begge parter har gitt helt opp.
Obiola Skrevet 2. august 2013 #20 Skrevet 2. august 2013 Det er vel over når begge to ikke lenger føler et behov for kontakt eller å ha hverandre i livet sitt, når det å gå videre uten hverandre er noe man kan gjøre uten store problemer. Det blir natulig å kutte kontakten og faktisk holde seg til det. Klarer man ikke å være uten eksen så er det vel fortsatt følelser tilstede, det å kutte ut en man ikke føler noe for er faktisk ikke så vanskelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå