Gjest Irritert_ Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har en venninne som jeg tror er lystløgner. Greia er at man aldri kan fortelle en spennende historie uten at hun må toppe den. Uansett hva du har opplevd, så kan du banne på at hun har opplved nesten akkurat det samme, bare enda bedre. Dette har begynt å bli mer påfallende i det siste. Jeg har kjent denne venninna siden vi var bittesmå, familiene våre er nære venner og jeg er veldig glad i henne. Problemet er bare at jeg ikke lenger greier å tro på alt hun forteller, og jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til det. Vi tilhører samme vennegjeng, og det virker som om alle de andre i gjengen tar alt hun sier for god fisk. Jeg sitter der, lytter, og greier bare ikke ta det seriøst. Det er alltid hun som "styrer" samtalen, fordu hun har det mest sensasjonelle å komme med. Dette begynner jeg å bli svært lei av, jeg har jo også ting som skjer i livet som jeg gjerne vil fortelle, og jeg vil jo også gjerne høre hvordan de andre har det!! Men det blir det liksom ikke rom for.. Jeg har kjent denne jenta lengst av alle i vennegjengen, tror kanskje det er derfor det foreløpig bare er jeg som gjennomskuer henne. Hvordan i all verden skal jeg hanskes med en som lyver om så mye??
Trimsi Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Høres ut som om venninnen din kan være en lystløgner ja... Her er litt info og tips http://www.dagbladet.no/2012/05/06/tema/helse/samliv/klikk/dagbladet/21466966/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå