AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Holdt på med en mann i rundt 5 mnd før han fant ut at han var for opptatt osv. Med andre ord, jeg hadde mer følelser enn det han hadde til å kunne utvikle forholdet til noe mer.. Han har siden da alltid ville hatt kontakt med meg, selv om jeg har sagt at jeg trengte avstand for å glemme han osv. Han sa han savnet meg, og ønsket å ha meg i livet sitt og alt det andre vi har hørt 1000 ganger før.. Vi møttes igjen etter 2 mnd, og klarte ikke å holde fingrene unna hverandre (det er så syyyykt seksuell spenning mellom oss).. Vi pratet da om å møtes bare når han var i byen, siden han bor en stund unna der jeg bor. Jeg trodde jeg var sterk nok til å bare møte han for hyggelig selskap, men jeg lurer meg selv.. Han har nettopp vært hos meg nå, og vi har det så hærlig sammen. Og da tenker jeg ikke noe særlig over det. Men når han drar føler jeg meg så tom og forferdelig (fordi jeg tydeligvis har mer følelser for han fortsatt). Han sier jo ting som at han savner meg, og ønsker å få ting til å fungere når han kommer til samme by osv. Tomme ord med andre ord.. Det jeg lurer på, er om det er dumt og sende melding å si at jeg ikke kan fortsette å møtes sånn, nettopp fordi jeg har hatt følelser for han fra før? Eller er det bedre å bare la det ligge, og ikke ta kontakt når han tar kontakt med meg? Mest lyst og sende melding å fortelle akkurat hva jeg føler, og hva det gjør med meg.. Håper på tilbakemelding, er utrolig rådvill akkuart nå... Anonymous poster hash: 37a56...a7f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Send melding og si du ikke klarer å fortsette fordi du fortsatt har følelser for han, så ser du hva han svarer. Ikke la følelsen ta overhånd og skriv en ti siders lang melding om alt mulig rart. Anonymous poster hash: 7d296...dd8 1
Neket Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg og ville sagt det. Slik dere holder på nå, blir man bare deprimert av. Så kan han velge om han allikevel vil satse-selv om jeg ikke hadde giddet å håpe for mye på det!! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå