Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://makeupheaven.no/uv-herder-36w

er dette en ok lampe til herding av uv lakk eller for svak?

Jeg er helt grønn og vil gjerne ha en ordentlig lampe

Har kjøpt lakk på ebay (ja før jeg hadde lampa.. dumme meg)

UV Gel

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte meg en billig UV-lampe og lakk fra CND. Det var nok watt, men likevel ville ikke lakken herde. Endte med å kjøpe en CND-lampe til 1000-lappen (eks. frakt og moms) på ebay.

Skrevet

1000kroner? Da tror jeg at jeg lar lakken være.. Det blir for drøyt

Men er den lampen jeg linket til ok eller bare søppel ?

Skrevet

Vanskelig å si. Mange av lampene de har på salonger i USA ser ut til å være billige, og de funker som bare det. Er jo verdt et forsøk, hvis det ikke er krise å tape pengene :)

AnonymBruker
Skrevet

Den du linker til er søppel, ja. Og du får den for 1/4 av prisen på eBay. Denne typen på 36w vil funke men er ennå litt søplete.

Anonymous poster hash: cebd4...986
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser nå at de skriver at det er 36w på den fra makeuphaven, men jeg har mine tvil når det er den lille typen der.. Det krever flere pærer enn ei for å oppnå såpass.

Skrevet

Den du linker til er søppel, ja. Og du får den for 1/4 av prisen på eBay. Denne typen på 36w vil funke men er ennå litt søplete.

takk for link og svar. Jeg har kun 2 lakker som må ha denne type herding.Så jeg gidder ikke bruke 1000kroner,men greit å ha noe som virker mer enn en gang liksom.

Får tenke litt over saken, om jeg går for ebay eller den fra makeupheaven

Skrevet

http://makeupheaven.no/uv-herder-36w

er dette en ok lampe til herding av uv lakk eller for svak?

Jeg er helt grønn og vil gjerne ha en ordentlig lampe

Har kjøpt lakk på ebay (ja før jeg hadde lampa.. dumme meg)

UV Gel

Hvorfor ikke kjøpe den pakken til Depend? Med uv-lampe og alt som hører til. Du kan bruke de neglelakkene du allerede har. Mener jeg betalte 450kr for den bare, og den fungerer som bare det! Har hatt den siden i fjor :)

Skrevet

jeg ser ikke hvor det står om UV lamper og hvilke en anbefaler.

Om jeg har forstått det rett,så er det forskjell på lakk og hvilke som skal ha Led lamper og UV lamper

Depend er Led lampe basert.

De lakkene jeg har er UV. basert

• 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har kjøpt både lakk og lampe billig,billig fra ebay.

Det fungerer helt supert! Bruker 120 sekunder på hvert lag.

Jeg har erfart at lakken virker "klissete" og halvveis herdet dersom jeg ikke bruker sprit mellom lagene. Jeg har kjøpt håndsprit 85% (antibac) på apoteket, det fungerer like bra som de dyre produktene de bruker i salong :)

Skrevet

Jeg har kjøpt både lakk og lampe billig,billig fra ebay.

Det fungerer helt supert! Bruker 120 sekunder på hvert lag.

Jeg har erfart at lakken virker "klissete" og halvveis herdet dersom jeg ikke bruker sprit mellom lagene. Jeg har kjøpt håndsprit 85% (antibac) på apoteket, det fungerer like bra som de dyre produktene de bruker i salong :)

Det klisset du fjerner med alkohol skal være der mellom lagene, så det er ikke nødvendig å fjerne før du er ferdig. :)

Skrevet

Den funker nok bra. Jeg har kjøpt en på ebay, en billig, og den funker veldig bra,.

Anonymous poster hash: ffa72...238

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...