Gå til innhold

Kombinere marineblå og svart

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det fint å kombinere marineblå og svart?

Anonymous poster hash: ae176...ba5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har funnet en nydelig marineblå kjole, men har kun svarte sko og jakker... Har så lyst på den, men vet ikke helt om jeg liker kombinasjonen :/

Skrevet

Ja, jeg synes det :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan sko tror du passer til? Er veldig dårlig på alt med klær ;)

Skrevet

Er jo en av høstens trender å matche blått og sort. Fint!

Skrevet

Marineblå/mørkeblå sammen med sort er knallfint!

Skrevet

Modellen har jo svart belte og brune, flate sko. Du kan ta utgangspunkt i det, eller velge noe helt annet.

Skrevet

Jeg elsker å bruke marineblå strømpebukser med sorte kjoler, fargene ser pene ut sammen!

Skrevet

Sorte enkle sko uten noe spesiell pynt og en enkel cardigan? Når jeg matcher på den måten tar jeg det igjen enten i smykker eller hår :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja! At det ikke passer er noe eldre kvinner tror er en regel. :)

Anonymous poster hash: 20aa2...1b3
Gjest Lille-pus
Skrevet

Det er veldig avhenig av hvilken nyanse det marineblå faktisk har.

Jeg har marineblå skjørt jeg ikke ville drømme om å kombinere med en sort cardigan eller blazer, og jeg har marineblå skjørt jeg ikke tenker to ganger før jeg bruker med sorte jakker og sko.

En killer er faktisk kongeblått isteden for marineblått.

Jeg ser enkelte av bildene i denne tråden viser bilder av en blåfarve jeg forbinder mer med kongeblått enn marineblått, og det er snasent !

Skrevet

Ja, det er jo klassisk og greit, det. Ikke veldig spennende, syns jeg, men ikke feil heller. Jeg kunne fint kombinert det til vanlig eller hvis jeg bare skulle pyntet meg litt, men ville ikke hatt mørkeblå kjole og svart tilbehør hvis jeg virkelig skulle slå på stortromma. Da ville jeg ønsket noe mer spenstig, f.eks. sølvfargede sko og/eller veske.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Ja :) Nå fikk jeg til og med motivasjon til å kjøpe blå klær. :fnise:

Endret av Mortem
Skrevet

Jeg synes det er kjempefint! :)

Skrevet

Det kommer an på nyansen, for mørk blå kan fort se ut som en blass sortfarge siden det sorte tilbehøret vil dempe det blå.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest det som oftest ikkje er særleg pent, det blir for liten kontrast, synest eg. Men det hender eg gjer det likevel, for det skrik jo ikkje heller, liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...