Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og min første kjærlighet var sammen i 2 år. Så var det slutt i nesten 3 år. Nå er vi sammen igjen.

Hva sier dere andre som er sammen med eksen, når noen spør hvor lenge dere har vært sammen?

Blir jo litt feil å regne med de 2 første årene (oppholdet var jo så langvarig), men feil å ikke ta de med og.

Hva kan man si uten å legge ut om halve livet sitt?

Nå har jeg overtenkt dette litt.. :P

Anonymous poster hash: e9f84...874
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Jeg har tenkt litt på det samme i grunn.

Og hva med å bare ligge sammen alle årene, også kan man eventuelt og ligge til "Også var det en liten pause inni der og på noen år, men vi trengte litt avstand bare for å finne litt ut av hva vi ønsket i livet".

Anonymous poster hash: ee388...d16
Skrevet

"Ganske lenge, men vi hadde en pause".

Skrevet

VI har et vennepar som hadde en pause. Og de regner tiden fra de ble sammen. Det var vel ikke mange månedene det var slutt, men de feirer fortsatt den dagen de ble sammen :)

Skrevet

Jeg og min første kjærlighet var sammen i 2 år. Så var det slutt i nesten 3 år. Nå er vi sammen igjen.

Hva sier dere andre som er sammen med eksen, når noen spør hvor lenge dere har vært sammen?

Blir jo litt feil å regne med de 2 første årene (oppholdet var jo så langvarig), men feil å ikke ta de med og.

Hva kan man si uten å legge ut om halve livet sitt?

Nå har jeg overtenkt dette litt.. :P

bare legg sammen tiden dere har vært sammen og glem pausen:)

Men jeg ble nesten litt nysgerrig nå.. 3 år pause? Klarte dere aldri helt å glemme hverandre da eller? hadde dere andre i mellomtiden? Hvorfor ble det slutt? :)

AnonymBruker
Skrevet

vi sier 10 år om noen spør. gidder ikke legge ut om det ene eller det andre. det oppholdet vi hadde er ikke noe alle trenger å vite. og vi begge mener at vi har egentlig bare vært sammen hele tida (i hjerte) haha:) men de som kjenner oss vet jo at vi har hatt opphold og hva som er greia her da. og spesielt siden er det noe veldig seriøst,vanskelig og personlig så ville det vært ubehagelig for han spesielt og også meg og forklare det til en hver person.

Anonymous poster hash: 10e9e...13a
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi sier ikke 10 år om noen spør! Det synes jeg svært lite om. Da forteller man heller sannheten.

AnonymBruker
Skrevet

Selv om det innebærer at det blir litt ubehagelig, spesielt for hans del.

AnonymBruker
Skrevet

bare legg sammen tiden dere har vært sammen og glem pausen:)

Men jeg ble nesten litt nysgerrig nå.. 3 år pause? Klarte dere aldri helt å glemme hverandre da eller? hadde dere andre i mellomtiden? Hvorfor ble det slutt? :)

Jeg gjorde det slutt. Jeg tenkte ikke langsiktig på den tida, vil ikke utdype.

Visste at han var veldig imot å bli sammen med en eks... Så jeg ville ikke ta kontakt med han etterpå... Dessuten syntes jeg selv at jeg var et fjols som gjorde det slutt. Og at han fortjente noe bedre enn ei som kom krypende tilbake.

Etter hvert som tida gikk tenkte jeg at han sikkert hadde glemt meg. Men så ble begge invitert til en stor fest, da vi møttes føltes det ikke som om det var lenge siden vi sist så hverandre. Så ble vi sammen igjen da. Ingen av oss hadde andre i mellomtiden nei.

Hadde pausen vært på et par måneder kunne vi glemt den. Men tre år. Det er jo ikke sånn at vi nå plutselig har vært sammen i snart 5 år. Vi bare kunne vært:p Men nå har vi to årsdager å feire da.

Ang. spørsmål om hvor lenge vi har vært sammen, kommer det an på hvem som spør og. De som kjenner oss, vet jo hva som har skjedd. De som ikke kjenner oss så godt, trenger ikke å vite så mye heller. Så et kort, men ærlig svar er best.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt "2 år, så en langvarig pause, men nå er vi sammen igjen :)"

Anonymous poster hash: 436ad...559
AnonymBruker
Skrevet

Litt av en pause egentlig da. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi sier ikke 10 år om noen spør! Det synes jeg svært lite om. Da forteller man heller sannheten.

var det et svar til meg ? hvorfor skal ikke vi si 10 år når noen spør? jeg mener det er helt unødvendig at fremmede mennesker skal vite noe mer enn det.. folk vi kjenner vet helt klart hva som er årsaken og hva som har skjedd. men vis jeg treffer en jente på fest. å vi prater å kommer inn på temaet samboer/kjæreste .og hun spør hvor lenge vi har vært sammen så sier jeg 10 år. det er sånn vi begge føler og da ser jeg ikke grunn til å si noe annet.

AnonymBruker
Skrevet

var det et svar til meg ? hvorfor skal ikke vi si 10 år når noen spør? jeg mener det er helt unødvendig at fremmede mennesker skal vite noe mer enn det.. folk vi kjenner vet helt klart hva som er årsaken og hva som har skjedd. men vis jeg treffer en jente på fest. å vi prater å kommer inn på temaet samboer/kjæreste .og hun spør hvor lenge vi har vært sammen så sier jeg 10 år. det er sånn vi begge føler og da ser jeg ikke grunn til å si noe annet.

Altså, det ble jo noe snodig formulert det der egentlig. Vi liksom. Hehe.

Nei, men en pause på 3 år er ganske lang tid da, og man burde ikke se bort i fra alt som har skjedd i mellomtiden, noe man gjør om man bare sier at man har vært sammen over hele pausen. Og det ville ha blitt veldig feil for min del i en lignende situasjon hvert fall. Folk som kjenner dere kjenner nok til hva som har skjedd ja, og når andre folk spør så må man jo ikke brette ut hele livshistorien heller, men å lyge om noe er bare ufint uansett. Men det er meg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...