Gå til innhold

forstår ingenting.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en veldig fin tone med en gutt i et par uker nå. Vi snakker dagen lang på meldinger og de gangene vi er sammen har vi det kjempe fint. Han har også overnattet her to dager, og begge gangene har han dratt meg mot seg slik at jeg skulle få ligge på brystet hans. Han holder rundt meg, sier hele tiden at jeg er søt og senest her om dagen fikk jeg en melding "Du er så søt. Du er en helt fantastisk person xx<3" Men for en ukes tid siden spurte jeg åpent om hva han tenkte om forhold og slikt. Ikke med meg, men sånn generelt og fikk da Til svar at han ikke ville ha noe forhold. Samtidig kan jeg ikke forstå noe. Han sover her, vi snakker dagen lang og jeg føler virkelig alt er perfekt når vi først er sammen. Som dere sikkert forstår har jeg begynt å få følelser for han! Samtidig som jeg ikke tør å fortelle han..

Er dette vanlig oppførsel fra en gutt om han bare vil ha sex eller tyder det på noe mer? Jeg er rådvill! Er i 20 årene.

Anonymous poster hash: efc4f...81d

Skrevet

Vil han ikke ha noe forhold får du kutte ham ut. Tror du blir meget såret om du skal fortsette med denne fyren.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Det virker som om dette er en helt vanlig oppførsel hos enhver mann! ;)

Nei, men hva med å ta det opp med ham da eventuelt? Under rolige og koselige omstendigheter gjerne.

Anonymous poster hash: a0498...6e9
Skrevet

Jeg ville bare nytet det som er med han, og sett hvordan det utviklet seg. Mange menn og kvinner har forholdsangst og trenger tid til å bli komfertable i den relasjonen som oppstår før de vil si at de er kjærester eller i ett forhold.

Hvis du viser han at han kan være seg selv sammen med deg, og at det ikke er noe stress vil han mest sannsynlig fortsette å treffe deg og bli mer og mer glad i deg..

Men det er viktig at du kjenner på følelsene DINE underveis og kjenner du at det er ting du mangler som han ikke gir så er det viktig at du ikke tar til takke med. Du fortjener å føle trygghet og lykke i et forhold du også.. for det er jo allerede et forhold det dere har.. ;)

• Liker 2
Skrevet (endret)

Vet ikke, er han tydelig på at han ikke ønsker et forhold så er det kanskje ikke lurt å innvolvere seg mer. Blir du enda mer knytta til han kommer du til å få skikkelig kjærlighetssorg når det ikke går veien.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han sa jo at han ikke ville ha noe forhold med noen for tiden, men samtidig vet jeg ikke om det endrer seg nå som vi er så mye sammen. I det hele tatt hvorfor skal han bruke så mye tid på å være med meg om han ikke vil noe mer? Og hvorfor snakke så mye med meg? Blir litt små gal av det hele merker jeg så veldig fint å se andre sine svar her. Alltid greit å høre hva utenforstående sier så takker for svar!:-)

AnonymBruker
Skrevet

sex?

Anonymous poster hash: 4c1b6...611
AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor bruke så mye tid på meg om det bare er sex? Dette er en jeg har kjent i mange år, men vi har hatt litt dårlig kontakt i de siste par årene. Samtidig er vi åpne nok med hverandre til at han kunne sagt han kun ville hatt et seksuelt forhold til meg uten at det skulle vært flaut for han eller meg. Derfor jeg ikke kan forstå hvorfor han isåfall bruker dagene til å snakke med meg konstant og hvorfor han ikke bare drar hjem igjen etter han har fått seg noe om det er det, det går på:) Men hva vet vel jeg? Derfor jeg lurer!

Skrevet

Tror Nettinett er inne på noe - mange menn er bare redd for ordet forpliktelse og forhold, de er redde for å bli satt i bås, bli sperret inne.

Enig også i at du bør bare nyte det du har nå og se hvor det fører hen, og så vente på at han evt tar første steget til å snakk om et fastere forhold enn dere har nå. Jeg tror at han vil trekke seg unna fordi han er redd du skal presse han inn i forhold hvis du snakker mer om det.

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor bruke så mye tid på meg om det bare er sex? Dette er en jeg har kjent i mange år, men vi har hatt litt dårlig kontakt i de siste par årene. Samtidig er vi åpne nok med hverandre til at han kunne sagt han kun ville hatt et seksuelt forhold til meg uten at det skulle vært flaut for han eller meg. Derfor jeg ikke kan forstå hvorfor han isåfall bruker dagene til å snakke med meg konstant og hvorfor han ikke bare drar hjem igjen etter han har fått seg noe om det er det, det går på :) Men hva vet vel jeg? Derfor jeg lurer!

Det er ikke noe nytt at menn gjør sånn uansett om de vil ha forhold eller ikke. :unsure:

Skrevet

Han sa jo at han ikke ville ha noe forhold med noen for tiden, men samtidig vet jeg ikke om det endrer seg nå som vi er så mye sammen. I det hele tatt hvorfor skal han bruke så mye tid på å være med meg om han ikke vil noe mer? Og hvorfor snakke så mye med meg? Blir litt små gal av det hele merker jeg så veldig fint å se andre sine svar her. Alltid greit å høre hva utenforstående sier så takker for svar!:-)

Men et forhold for han kan være det seriøseste av det seriøse. Altså at da skal man flytte sammen osv. Det dere har er jo et forhold det også, selv om han ikke ser det på den måten. Hvis betegnelsene ikke er så viktige så synes jeg du bare skal nyte det dere har og se hva som skjer. Hvis det dere har NÅ er nok for deg!

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe nytt at menn gjør sånn uansett om de vil ha forhold eller ikke. :unsure:

Menn gjør som de vil fordi de får lov!

• Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Det høres jo ut som at han er forelsket i deg da. Det er jo en god start :-).

Du får prøve å friste han inn i et forhold etterhvert. Blir han glad nok i deg, så blir han kanskje også redd for å miste deg. Når du føler det er modent for det, så får du prate med han om det.

Hvis du vil ha et forhold etter dere har vært sammen lenge nok og han ikke vil, så viser det at det ikke er potensiale.

Dette er investering av tid og energi for at du skal få det som du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...