AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Fungerer betakaroten egentlig? Erfaringer? Pris? Anonymous poster hash: 2590f...58f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Funka ikke for meg og var dyrt. Anonymous poster hash: 12590...6ec
Sillicious Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Fungerer betakaroten egentlig? Erfaringer? Pris? Anonymous poster hash: 2590f...58f Absolutt! Jeg anbefaler deg BetaGranat, det kjøper du på Shopping4net.com Er ikke så alt for dyre heller, de inneholder mer caroten enn vanlig som du kjøper på helsekost, jeg fikk en utrolig dyp og fin farge da jeg brukte det. Må ta det ei stund før det funker da. Og don't you worry, du blir ikke gulrot-gul som mange sier
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #4 Skrevet 2. august 2013 Betakaroten er A-vitamin. Og det skal man ikke ha for mye av! Skjønner ikke at folk tørr å stappe i seg høye doser A-vitamin helt ukritisk. Anonymous poster hash: 6ea3b...95b 2
Purple Diamond Skrevet 3. august 2013 #5 Skrevet 3. august 2013 Funka ikke på meg. Brukte Biolife sin.
Gjest Inggolf Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 2 sommere på rad nå så har jeg brukt noen fra CentraMat og de har virkelig vært effektive ja! Jeg har vært en del masse på stranda i år (har ikke brukt det i år altså) og jeg har jo nesten ikke blitt brun! Når jeg ser på bilder fra i fjor sommer og året før det, så ser det faktisk ut som at jeg har vært i Afrika i 3-4 uker! (Jeg var mye på stranda de to årene jeg tok det også da!) Jeg må nok kjøpe en ny forsyning til neste sommer!
irislily Skrevet 3. august 2013 #7 Skrevet 3. august 2013 Det de sier en skal huske på før du starter er hva slags hudtone du har, det kan være avgjørende for resultatet. Jeg er varm i huden (Gul/gylden) Og søsteren min er kald (Rosa tonet) vi begge gikk en sommer på betakaroten. Jeg ble gylden "gul - brun" altså helt greit.. men jeg får finere farge uten betakaroten. Og søsteren min fikk en fin farge! Hun blir vanligvis kaldbrun.. men betakarotenen gjorde den mer gylden. Så ja, finn ut hvilken hudtone du har først :-) Jeg signerer hun over her med "overdosering" av A-vitamin, noen vitaminer skal en ikke ha i mengder, og dette er et vitamin en får naturlig i kostholdet osv.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #8 Skrevet 4. august 2013 Det fungerte på meg! Ble brunere, varte lengre og ble ikke solbrent (noe jeg vanligvis blir).Anonymous poster hash: 11fc3...a5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå