Gå til innhold

Er dette flørting? Og hva gjøres videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i en liten "lokal" butikk, hvilket vil si at det er mye stamkunder, ser mange av de samme menneskene osv.

Plutselig en dag kommer det en fyr (har sett han før, men ikke tenkt så mye over det) Begynner å tørrprate litt, spør hvordan dagen min har vært osv.Tenker ikke så mye over det fordi han er britisk og der borte er det jo helt vanlig høflighet og spørre om slikt.

Men så kommer "sjokket" Plutselig spør han; "var det ***** du het?" Så fyren har tydeligvis tatt seg bryet å finne ut navnet mitt, gjør man sånn bare av høflighet?

Når jeg ser han ellers så enten blunker han til meg eller så sier han "ser deg senere"

I går spurte han om jeg jobbet hver dag (han huska også navnet mitt) jeg svarte ja, så smilte han og sa "ser deg i morgen da!"

En annen dag kom vi i snakk om trening også sa han at da kan jo du være treneren min da! Og dumme litt småsjenerte meg klarer bare å få fram en liten latter og et smil... Er ikke vandt til sånn oppmerksomhet..

Kan han være flørting og han er bittelitt interessert eller er dette bare for å være hyggelig?

Anonymous poster hash: 08e70...592

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, han liker deg. Legg ham til på FB, kanskje?

Endret av Zek
  • Liker 2
Gjest Svampebob1
Skrevet

Høres ut som en invitasjon for å bli bedre kjent, spør du meg.

Jeg har holdt på slik selv, men det har da som regel vært for å se om det finnes interesse/initiativ hos den andre.

Er ikke sikkert at han er som meg da :-).

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde tolket det som hvertfall litt uskyldig flørting. Kanskje for å se hvordan du responderer, om det er en interesse tilbake.

• 2 uker senere...
Skrevet

Tiihii, han ba meg med ut!!

Vi skal møtes neste helg... :)

Det som jeg tenker er positivt er at fyren ba meg på kaffe og ikke at han vil ha meg med ut på en drink eller to.. Slik at vi kan bli kjent edru og ikke bare kjentskap...

Æææææ!! Nærvøs.... Litt edru er her serru så :)

• Liker 2
Skrevet

Tiihii, han ba meg med ut!!

Vi skal møtes neste helg... :)

Det som jeg tenker er positivt er at fyren ba meg på kaffe og ikke at han vil ha meg med ut på en drink eller to.. Slik at vi kan bli kjent edru og ikke bare kjentskap...

Æææææ!! Nærvøs.... Litt edru er her serru så :)

Så utrolig spennende! Tøft når man blir sjekket opp på den måten, og den andre personen virkelig viser interesse! :)

• Liker 1
Skrevet

Britisk? Wow, heldige du. Så koselig og artig dette hørtes ut! Lykke til :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...