AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Har fått tilbud om å leie et hybel og til en bra pris. Utleieren forklarte meg at han ikke hadde noen bilder (skjønte ikke helt hvorfor), men at jeg kunne snakke med dem som bodde der om jeg var nysgjerrig. Han spurte jo om jeg kunne komme for å se på hybelen, men har ikke mulighet. Jeg har heller ikke møtt han personlig. Jeg er en ganske paranoid person. Jeg frykter at han prøver å lure meg eller noe. Planen er at jeg skal dra ditt for å signere kontrakten. Noen tanker rundt dette? Noe som får noen her til å se rødt? Anonymous poster hash: 63e7f...dca
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Ikke signér noe som helst før du i det minste har sett bilder. I hvertfall snakk med de som bodde der. En regel er jo at du alltid skal gå å se selv, ettersom eventuelle feil osv ikke viser seg på bilder. Det er en sjanse du må ta. Masse lykke til:) Anonymous poster hash: fc234...813
up! Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 For all del ikke signér! Snakk med de som bor der? Hvordan i alle dager kan du vite at de ikke er med på scam'en? Ligg unna!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 En kontrakt er ett bindende dokument. Med mindre du har ett forbehold om at du faktisk liker det du ser i kontrakten så skal du ikke signere noe som helst! Det lengste jeg ville ha strukket med i dette tilfellet hadde vert å ha 2 ukers "prøvetid". Anonymous poster hash: 2c626...af9
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 For all del ikke signér! Snakk med de som bor der? Hvordan i alle dager kan du vite at de ikke er med på scam'en? Ligg unna! En kontrakt er ett bindende dokument. Med mindre du har ett forbehold om at du faktisk liker det du ser i kontrakten så skal du ikke signere noe som helst! Det lengste jeg ville ha strukket med i dette tilfellet hadde vert å ha 2 ukers "prøvetid". Anonymous poster hash: 2c626...af9 Fyren eier sitt eget utleierfirma. Jeg har sjekket. Og han krever ikke penger før jeg faktisk flytter inn i hybelen. Fortsatt skeptisk? Anonymous poster hash: 63e7f...dca
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #6 Skrevet 2. august 2013 Ingen du kjenner som kan dra å se på den for deg heller? Anonymous poster hash: 89bd5...e8f
LexSuperior Skrevet 2. august 2013 #7 Skrevet 2. august 2013 Da hadde jeg sjekket at firma var reelt og kjent i så fall. Er det det så er det jo greit. Men har hørt flere skrekkhistorier hvor samme leilighet har blitt leid ut mange ganger.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Har fått tilbud om å leie et hybel og til en bra pris. Utleieren forklarte meg at han ikke hadde noen bilder (skjønte ikke helt hvorfor), men at jeg kunne snakke med dem som bodde der om jeg var nysgjerrig. Han spurte jo om jeg kunne komme for å se på hybelen, men har ikke mulighet. Jeg har heller ikke møtt han personlig. Jeg er en ganske paranoid person. Jeg frykter at han prøver å lure meg eller noe. Planen er at jeg skal dra ditt for å signere kontrakten. Noen tanker rundt dette? Noe som får noen her til å se rødt? Anonymous poster hash: 63e7f...dca Tror ikke noen blir rasende av å lese dette Anonymous poster hash: f43f0...0dc
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 Hvilken by er det snakk om? I Bergen tror jeg det finnes en studentorganisasjon som drar rundt på visninger for personer med ditt problem. Anonymous poster hash: c63c2...58b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå