Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kom over denne på yt, er dette verdens slemmeste pappa eller hva?!

Anonymous poster hash: 8b74e...77d
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OG mamma...!

Anonymous poster hash: 456af...eb0

AnonymBruker
Skrevet

Uff, fikk helt vondt i magen jeg. Skjønner ikke vitsen med å gjøre noe sånt? ?

Anonymous poster hash: f9932...465

Skrevet

Han er garantert ikke verdens slemmeste pappa, men du verden for en idiot!

Man morer seg ikke over en redd baby...

Skrevet

Stakkars baby :( Selv om han gjorde det bare en gang så var det slemt, er sikkert ikke første gang han gjorde det.

Skrevet

Etter at jeg ble mor orker jeg ikke se på slikt.

• Liker 1
Skrevet

Orker ikke se på jeg heller (og vil ikke gi fyren noen klikk), men jeg håper filmen får et tonn med negativ feedback og stygge kommentarer... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Hahahahaha.

Verdens slemmeste pappa? Joda, idiotisk oppførsel, men det finnes pappaer som både voldtar og piner ungene sine.

Anonymous poster hash: a6cdf...936
  • Liker 2
Skrevet

Uff. Stakkars liten :(. Fikk vondt inni meg av å se videoen!

AnonymBruker
Skrevet

Oh my!! Tuller dere som har skrevet i denne tråden, eller? Jeg er enig i at det er litt kjipt gjort å skremme en baby med vilje, men ærlig talt, som en over her skriver, det finnes da MYE verre ting?? Mange babyer blir jo skremt av det minste lille bråk, min yngste ble for eksempel kjemperedd og fikk sutreleppe hver gang støvsugeren ble satt på da hun var veldig liten. Men vi kunne jo ikke la vær å støvsuge for det, og ja, et par ganger satt vi på støvsugeren kun for å få se (og ta bilde av!) sutreleppa! KRISE, vi må meldes til barnevernet!!!

Anonymous poster hash: 8c634...211

• Liker 2
Skrevet

Oh my!! Tuller dere som har skrevet i denne tråden, eller? Jeg er enig i at det er litt kjipt gjort å skremme en baby med vilje, men ærlig talt, som en over her skriver, det finnes da MYE verre ting?? Mange babyer blir jo skremt av det minste lille bråk, min yngste ble for eksempel kjemperedd og fikk sutreleppe hver gang støvsugeren ble satt på da hun var veldig liten. Men vi kunne jo ikke la vær å støvsuge for det, og ja, et par ganger satt vi på støvsugeren kun for å få se (og ta bilde av!) sutreleppa! KRISE, vi må meldes til barnevernet!!!

Som du sier selv, så er det i dette tilfelle snakk om en som skremmer barnet sitt med vilje, for å ha noe å le av. Det er ikke spesielt hyggelig gjort, spør du meg. En liten baby skal bygge opp relasjonen til foreldrene sine, og bli trygge på dem. Å skremme en så liten baby er ikke akkurat måten å gjøre en baby trygg på.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det fins så klart alltid noen som er verre, men det er ikke de vi snakker om her. Poenget er jo at de som skal bygge opp trygge omgivelser for barnet skremmer det for moro skyld. Det er ikke akkurat slik man får en baby trygg. Jeg blir lei meg bare av å tenke på om noen skulle gjort det med min baby på 7 uker.

• Liker 2
Skrevet

Poenget er jo at de som skal bygge opp trygge omgivelser for barnet skremmer det for moro skyld. Det er ikke akkurat slik man får en baby trygg.

Like I said ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Like I said ;)

Jeg ble forøvrig skremt mye av mine foreldre da jeg var liten baby, de oppdaget ganske tidlig at jeg begynte å hylgråte hver gang de sa æsj, fysj, usj eller lignende. De syntes selvsagt det var morsomt å se hvor sterkt jeg reagerte på dette, og jeg har hørt om det mange ganger gjennom oppveksten og også tenkt at det var morsomt. Jeg har, og har alltid hatt, et veldig nært og godt forhold til foreldrene mine, så det at tulleskremming ødelegger relasjonen og den trygge tilknytningen er i beste fall hysteri!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble forøvrig skremt mye av mine foreldre da jeg var liten baby, de oppdaget ganske tidlig at jeg begynte å hylgråte hver gang de sa æsj, fysj, usj eller lignende. De syntes selvsagt det var morsomt å se hvor sterkt jeg reagerte på dette, og jeg har hørt om det mange ganger gjennom oppveksten og også tenkt at det var morsomt. Jeg har, og har alltid hatt, et veldig nært og godt forhold til foreldrene mine, så det at tulleskremming ødelegger relasjonen og den trygge tilknytningen er i beste fall hysteri!

Det er klart at man som regel ikke får varig men av å bli skremt som liten, men noen kan faktisk bli mindre trygge av det. Og da skjønner ikke jeg poenget med å skremmefor moro skyld.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...