AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 En gutt jeg har flørtet litt med en stund, er svært populær blant damene (mistenker at en god del av tilhengerne skyldes statusen hans, men dem om det). Han flørter til en viss grad tilbake, men det kan likegodt være vennskapelig. Ville han ha holdt meg varm dersom han overhode ikke følte noe spesielt for meg? Anonymous poster hash: 5a12d...47a
Sweet77 Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Jaaaa, så klart vil han det. Det er jo en grunn til at han er "svært populær" blant damene. Han vil vel ha litt å velge i, og har skjønt den eksakte balansegangen som må til for å holde dem (deg) akkurat på vippepunktet, slik at de hiver seg på den dagen han har lyst på et eller annet og legger inn støtet.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Neppe. Anonymous poster hash: 73eb3...e9b
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Hvis han var interessert i deg, ville han ikke nøyd seg med å holde deg varm. Da ville han ha ønsket å ha ett forhold med deg.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Jaaaa, så klart vil han det. Det er jo en grunn til at han er "svært populær" blant damene. Han vil vel ha litt å velge i, og har skjønt den eksakte balansegangen som må til for å holde dem (deg) akkurat på vippepunktet, slik at de hiver seg på den dagen han har lyst på et eller annet og legger inn støtet. Som sagt; mange tilber ham nok først og fremst/kun på grunn av statusen. Han er nemlig kjendis (for et kleint ord). Det er slik jeg møtte ham, men nå har han mer eller mindre bedt meg slutte å møte opp når han er "på jobb" fordi han ikke ønsker å "blande kortene"... Han vil heller møte meg utenom. Det må vel være et positivt tegn?!Anonymous poster hash: 5a12d...47a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Som sagt; mange tilber ham nok først og fremst/kun på grunn av statusen. Han er nemlig kjendis (for et kleint ord). Det er slik jeg møtte ham, men nå har han mer eller mindre bedt meg slutte å møte opp når han er "på jobb" fordi han ikke ønsker å "blande kortene"... Han vil heller møte meg utenom. Det må vel være et positivt tegn?!Anonymous poster hash: 5a12d...47a Du igjen?? Nei, han vil møte deg privat så han kan være ledig på markedet foran sine andre tilhengere.Anonymous poster hash: 8f2d5...b55 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Du igjen?? Nei, han vil møte deg privat så han kan være ledig på markedet foran sine andre tilhengere.Anonymous poster hash: 8f2d5...b55 Eh?! Javel, men hvorfor har han valgt seg ut meg? Han avtaler da ikke med hver enkelt fan å møte dem på fritiden. Og jeg har absolutt ikke vært av de ivrigste. Snarere tvert i mot, Anonymous poster hash: 5a12d...47a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Eh?! Javel, men hvorfor har han valgt seg ut meg? Han avtaler da ikke med hver enkelt fan å møte dem på fritiden. Og jeg har absolutt ikke vært av de ivrigste. Snarere tvert i mot, Anonymous poster hash: 5a12d...47a Er det ikke du som er på hver eneste konsert med ham, og han ikke vil blande business og pleasure? Hva tror du er grunnen til at han ikke vil ha deg på konsertene lenger, da? Sier ikke at han har noe på gang med hver eneste fan, men jeg tror han garantert vil utvide horisonten litt. Du er der jo uansett Anonymous poster hash: 8f2d5...b55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå