AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Så irriterende, har kjøpt meg mange fine duftlys, men har ingen lighter eller fyrstikker, det er veldig langt til butikken og uaktuelt å kjøre dit. Har heller ikke nære naboer, bondelandet, vet dere. Tips?? Anonymous poster hash: dfa9f...28a
Mynona Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Har du bil?? Da kan du jo prøve sigarettenneren?
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Har du bil?? Da kan du jo prøve sigarettenneren? Ikke kom med så konstruktive råd så fort da, blir jo ikke noe fart i tråden på den måten!! Anonymous poster hash: 2971e...30d
Minya Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Har du brødrister, kan du stikke et tynt lys inn på glødetrådene mens brødristeren er på, eller du kan bruke grill-funksjonen i stekeovnen og tenne et langt lys på grillelementene.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Noen på landet som har problemer med å sette fyr på ting. Nå har jeg hørt det og! Anonymous poster hash: c31f7...179 3
Sweet77 Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Noen på landet som har problemer med å sette fyr på ting. Nå har jeg hørt det og! Anonymous poster hash: c31f7...179 Nå syns jeg du var rasistisk mot bondeknøler!
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Hallo, her kom det mange gode råd, takker! 200meter, eller litt mindre, ned til butikken er bare for langt, så her tennes både brødrister og grillfunksjon i ovnen. Anonymous poster hash: dfa9f...28a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Forstørrelsesglass i sola. Anonymous poster hash: 7d2ce...c0f
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Det regner. Anonymous poster hash: dfa9f...28a
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Funket grill- og- brødristerfunksjonen? Anonymous poster hash: 2971e...30d
Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Hallo, her kom det mange gode råd, takker! 200meter, eller litt mindre, ned til butikken er bare for langt, så her tennes både brødrister og grillfunksjon i ovnen. Anonymous poster hash: dfa9f...28a Si meg, er du handicapped på noen måte eller ekstremt overvektig? Klarer du ikke å gå 200 meter hver vei? 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Si meg, er du handicapped på noen måte eller ekstremt overvektig? Klarer du ikke å gå 200 meter hver vei? Jeg er både handikappet og feit, eneste som får meg ut og ned på butikken er hvis det ikke er mer sjokolade igjen. Anonymous poster hash: dfa9f...28a 5
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 Up, arabella, du gjorde meg klar over at det er 200meter HVER VEI, altså et maraton til sammen. Enda godt jeg innså det før jeg snek meg inn. Brødristeren står og gløder her, snart er det tenning i alt. Anonymous poster hash: dfa9f...28a 1
Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 (endret) Jeg er både handikappet og feit, eneste som får meg ut og ned på butikken er hvis det ikke er mer sjokolade igjen. Anonymous poster hash: dfa9f...28a Å være sjokoholiker er sikkert like ille som å være alkoholiker. Kanskje det til og med er en diagnose? Endret 1. august 2013 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Å være sjokoholiker er sikkert like ille som å være alkoholiker. Kanskje det til og med er en diagnose? Det verste er de kveldene jeg kjøper inn masse likørsjokolade, først drikker spriten, så spiser sjokoladen, og bøtter ned med jägermeister. Tror jeg er hekta på mer enn bare sjokolade. Og smågodt. Og pizza, kebab, hamburgere, chips, pommes frites, det greiene fisk er fritert i osv. Anonymous poster hash: dfa9f...28a 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Å være sjokoholiker er sikkert like ille som å være alkoholiker. Kanskje det til og med er en diagnose? Men er det ikke litt drøyt å erklære seg handicappet pga litt sjokolademani? Anonymous poster hash: 2971e...30d
Gjest Eurodice Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 Det verste er de kveldene jeg kjøper inn masse likørsjokolade, først drikker spriten, så spiser sjokoladen, og bøtter ned med jägermeister. Tror jeg er hekta på mer enn bare sjokolade. Og smågodt. Og pizza, kebab, hamburgere, chips, pommes frites, det greiene fisk er fritert i osv. Anonymous poster hash: dfa9f...28a Å du store alpakka! Det er nok ikke håp for deg, stakkars menneske
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 Erklære meg handicappet? Er ikke jeg som gjorde det, men samtidig fikk jeg utlevert sånn liten handikapp lapp som gjør at jeg kan parkere så nært bygningen man bare kommer, noen ganger i bygningen, bra man har støtfangere. Så de dagene jeg får den snærtne dølahest rumpa mi ned i konebilen min, da er det fryd og gammen. Senest her om dagen var den på verksted for å bytte ut demperene på høyre side, ingen skjønner hvorfor den sliter så hardt der, hm. Anonymous poster hash: dfa9f...28a 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #19 Skrevet 1. august 2013 Erklære meg handicappet? Er ikke jeg som gjorde det, men samtidig fikk jeg utlevert sånn liten handikapp lapp som gjør at jeg kan parkere så nært bygningen man bare kommer, noen ganger i bygningen, bra man har støtfangere. Så de dagene jeg får den snærtne dølahest rumpa mi ned i konebilen min, da er det fryd og gammen. Senest her om dagen var den på verksted for å bytte ut demperene på høyre side, ingen skjønner hvorfor den sliter så hardt der, hm. Anonymous poster hash: dfa9f...28a Er du gift? Anonymous poster hash: 2971e...30d
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 Er du gift? Anonymous poster hash: 2971e...30d Nei, men tror jeg er giftig. Bonden på nabogården har et godt øye til meg. Anonymous poster hash: dfa9f...28a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå