Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har havnet i et jævlig dilemma!

Jeg må slå opp med en.. NÅ!

Med en gang.

problemet er at vi skal flytte sammen om en måned, og da jeg prøvde å slå opp sist gang, så ble det et mas og pjas, og han mente at vi måtte prøve å se hvordan det ble når vi flyttet sammen osv, og jeg tenkte greit. Men jeg har bestemt meg. jeg vil ikke. Jeg kan ikke.

Sist sa at det var følelsene det var noe galt med, men han klarte å snu det rundt til at det bare var flyttenerver.

Men jeg er sikker.

Men føler jeg trenger en mer solid grunn enn det. Han kommer til å gjøre alt for å holde seg fast, fordi han har mistet meg en gang før, og sagt at han aldri vil det igjen...

Vil få det overstått, ikke bare sånn halveis igjen.... Hva skal jeg si?

Han er en herlig person, men jeg tror bare ikke at vi kan klare det, selv om han er overbevist om dette. :(

Anonymous poster hash: 9368a...1c0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og med nå. Så mener jeg NÅ. Det er NÅ det passer å snakke om det!

- ts

Anonymous poster hash: db320...38d
Skrevet

Forklar han det ikke funker, bye bye love :)

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare si det som det er.

Anonymous poster hash: 17ca0...ce9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forklar han det ikke funker, bye bye love :)

Han kommer til å mase til han får en ordentlig grunn. Alt har jo vært tilsynelatende perfekt i hans øyne nå i det siste... Så han kommer ikke til å forstå det, før jeg faktisk har en ordentlig grunn.

Du må bare si det som det er.

Anonymous poster hash: 17ca0...ce9

Jeg har ikke en gang en konkret grunn. Jeg bare føler det er feil. Har byttet på å synes at det er veldig feil og veldig riktig i det siste. Og akkurat nå den siste uken, så har jeg følt at det har vært bare feil. og han er sta! jeg vet han ikke kommer til å gi seg med den grunnen, at jeg føler det er feil bare. :(

-ts

Skrevet

Det må vel være grunn god nok at du ikke VIL være sammen med han lenger?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det må vel være grunn god nok at du ikke VIL være sammen med han lenger?

Tror faktisk ikke at han kommer til å synes det. Det var noe lignende jeg sa sist gang, og det hjalp ikke da. Han bare kom med argumenter på argumenter på hvorfor vi ikke skulle prøve. At jeg bare måtte gi meg. Men nå er det faktisk en måned igjen bare, og jeg skjønner at jeg kan ikke vente lenger med å slå opp. Da blir det jo bare verre og verre. Åh :(

Skrevet

Si at det føles feil for deg, det må han bare akseptere.

Et forhold funker ikke på den enes følelser

AnonymBruker
Skrevet

Si at det føles feil for deg, det må han bare akseptere.

Et forhold funker ikke på den enes følelser

Åh. Gud. Jeg må ringe han nå. Det er nå eller aldri...

Hater dette. Han er så glad akkurat nå også, føler meg forferdelig :(

Aldri slått opp med noen før.

Skrevet

Si det som det er, og så står du på ditt, og hvis han ikke aksepterer det, så legger du bare på røret.

Skrevet

Åh. Gud. Jeg må ringe han nå. Det er nå eller aldri... Hater dette. Han er så glad akkurat nå også, føler meg forferdelig :(Aldri slått opp med noen før. Anonymous poster hash: db320...38d

Stakkars, det er ikke noe kult å bli dumpa :(

Skrevet

SLAPP AAAAV. Du må ikke dumpe han innen de to neste minuttene. Men vær sikker og tydelig når du først snakker med han. Du føler ikke at du vil være sammen med han, og det er god nok grunn.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dumpa en i går, sku tro dette var min tråd, men gikk helt ok det........ bare stå på ditt, IKKE la ham snakke deg til å prøve videre, prøve igjen eller noe, IKKE!!

Anonymous poster hash: 7a600...dbe
AnonymBruker
Skrevet

Det er alltid kjipt å dumpe noen. Det beste er som regel å gjøre det kort og greit.

La den andre parten forstå hvorfor en selv ønsker det, kort og greit.

Anonymous poster hash: ae40e...937
Gjest Adriane
Skrevet

Jeg har slått opp med opptil flere opp gjennom, og det eneste som fungerer er ærlighet. Det betyr ikke at de sier ja og ha og at alt går smertefritt, men man må si det som det er, og ikke la seg overtale til å prøve mer. Si at når du føler det som du gjør, er det bedre å kutte nå, før det blir enda vanskeligere for dere begge. Si at han fortjener ei jente som virkelig ønsker å være sammen med ham, og som ikke kan vente med å flytte sammen med ham, og at du ikke er den jenta. Kanskje vil han presse på allikevel, men du må bare være bestemt, si at avgjørelsen er tatt, og at det er til begges beste. Ønsk ham alt godt, takk for tiden dere har hatt sammen, whatever, men stå på ditt!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Si at du rett og slett ikke elsker han lenger. Si at følelsene dine har vært feil lenge nå, men at han ikke har villet høre på deg. Det er ingen sjanse for at de kommer tilbake.

Han må respektere deg og det du sier, kan du også legge til.

Anonymous poster hash: ecd5f...c87
AnonymBruker
Skrevet

Aah, I'm so weak!

Jeg sa det som det var. Og han godtok det, men ble enige om at vi heller skulle bare ta det roligere frem til neste uke, da får jeg sett han igjen og heller snakke ordentlig om det face to face. Det er veldig lenge siden sist, så kan hende derfor disse tankene oppstod. Hør på meg... lot meg overtale igjen.

Nei, vi er ikke helt over. Jeg er egentlig glad vi ble enige om det vi ble enig om, siden jeg var redd jeg skulle angre. Så kanskje litt tenketid er greit.

AnonymBruker
Skrevet

^ ts forresten. Pcen slo seg av mens jeg var i en lang tlf. samtale.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

På denne uken er du nødt for å tenke deg godt om. Er du sikker på at du ikke ønsker han som din mann? Hvorfor, hvorfor ikke? Når du har bestemt deg hundre prosent, må du fortelle han at du ikke synes dere passer så godt sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...