thinkywinky Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Nå er jeg skikkelig lei av å vaske hjemme og ønsker å skaffe meg vaskehjelp et par ganger i måneden. Men hvordan skal jeg få tak i noen? Dere som har vaskehjelp, hvordan har dere skaffet denne? Og er det noen i Trondheim som vet av noen?
thinkywinky Skrevet 1. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2013 Har prøvd både finn.no og andre anbudstjenester uten å få et eneste svar, faktisk. Det virker ikke som folk benytter seg av slike tjenester for å skaffe vaskehjelp. Baserer alt seg på relasjoner og at noen kjenner andre som har?
roberta Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Jeg bor ikke i Trondheim, men skaffet meg vaskehjelp gjennom asylmottaket i byen her jeg bor. Ringte dit og spurte om det var noen som var interessert i slikt arbeid - og det var det
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Jeg bor ikke i Trondheim, men skaffet meg vaskehjelp gjennom asylmottaket i byen her jeg bor. Ringte dit og spurte om det var noen som var interessert i slikt arbeid - og det var det Aldri i livet om jeg hadde hatt noen derfra til å rote i mitt hjem............................................... Anonymous poster hash: 0849b...dd1 2
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Hvor i Trondheim bor du? Hvor mange dager i uka tenker du? Har du husdyr? Ei jeg studerer med vasker 2 leiligheter nå og ser alltid etter mer da det er veldig vanskelig å få jobb for tiden Anonymous poster hash: da606...d41
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Mange studenter som driver med sånt. Spesielt i Trondheim. Anonymous poster hash: 7c906...172
Hulderen Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Kontakt Citymaid.no De er dyktige og profesjonelle.
roberta Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Aldri i livet om jeg hadde hatt noen derfra til å rote i mitt hjem............................................... Anonymous poster hash: 0849b...dd1 Hvorfor i all verden ikke??? Det er vanlig at man har "intervju" sammen med en miljøarbeider og blir litt kjent, går gjennom arbeidsoppgaver osv ... Jaja, jeg synes det er verst for deg å gå glipp av en sannsynligvis dyktig, garantert rimelig og svært ofte veldig hyggelig og berikende arbeider.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Kontakt Citymaid.no Var det ikke dem som hadde folk som ikke hadde noe som helst opplæring og folk som vaska hele badet med dokost? Anonymous poster hash: da606...d41
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Vi har vaskedame som vi fikk anbefalt via en nabo. Flere i nabolaget her som bruker henne. Ønsker meg hvit vaskehjelp, da, og hvis jeg finner noen som ikke er alt for dyre, er jeg svært interessert. Ellers vet jeg en på jobben min (i Trondheim) spurte en av de som vasker her om ikke hun, eller noen hun kjente, hadde lyst til å komme og vaske hjemme hos ham et par ganger i måneden. Slik ordnet han seg vaskehjelp Anonymous poster hash: c5399...bc9
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Aldri i livet om jeg hadde hatt noen derfra til å rote i mitt hjem............................................... Hvorfor i all verden ikke??? Det er vanlig at man har "intervju" sammen med en miljøarbeider og blir litt kjent, går gjennom arbeidsoppgaver osv ... Jaja, jeg synes det er verst for deg å gå glipp av en sannsynligvis dyktig, garantert rimelig og svært ofte veldig hyggelig og berikende arbeider. Mine grunner er basert på kjernesunne fordommer. Anonymous poster hash: 2dfab...0aa
Gjest Bond Skrevet 3. august 2013 #13 Skrevet 3. august 2013 Tråden ryddet. Husk at formidling av kjøp og salg av tjenester er ikke greit på KGs forum. Hilsen, Bond, adm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå