Gå til innhold

All inclusive ei uke....lagt på meg 3 kg. Erfaring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trener 5 g i uka heile året og dene uka ble det bare litt svømming og turer. Har spist mye,men holdt meg unna kakene...og spiste mye salat også..jeg legger såååå lett på meg. Gler meg til vanlig mat igjen....klarer ikke styre meg på all inklusive,såååå mye god mat,klarer du?

Anonymous poster hash: 724fc...23a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo ikke lagt på deg 3 kg selv om vekten viser det! Det vet du sikkert hvis du prøver å tenke litt rasjonelt.

Anonymous poster hash: b24d7...ac3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

3 kilo fett tilsvarer 21000 kcal i kalorioverskudd på en uke.

Tviler sterkt på at du spiste så mye. Er nok vann (og kanskje litt fett?).

Jeg har selv erfaring med ca. 3 kilo vektøkning etter en uke i syden e.l. :)

Anonymous poster hash: 5206d...0b7
AnonymBruker
Skrevet

Vann som lagres i cellene rundt omrking + mat som enda ikke er fordøyd og som derfor befinner seg i kroppen fremdeles, kan gjøre at du går opp flere kg på meget kort tid.

Dette er åpenbart ikke fett. Fett tar tid å legge på seg, og fett tar tid å få fekk.

Slapp av, du høres altfor fanatisk ut. Hvorfor unnet du deg ikke litt kake? :klo:

Anonymous poster hash: 09543...a7d
Skrevet

Vekten min kan lett variere med et par kilo på en uke, uten at det betyr at jeg har lagt på meg...

AnonymBruker
Skrevet

Vann som lagres i cellene rundt omrking + mat som enda ikke er fordøyd og som derfor befinner seg i kroppen fremdeles, kan gjøre at du går opp flere kg på meget kort tid. Dette er åpenbart ikke fett. Fett tar tid å legge på seg, og fett tar tid å få fekk. Slapp av, du høres altfor fanatisk ut. Hvorfor unnet du deg ikke litt kake? :klo:Anonymous poster hash: 09543...a7d

Unna meg ikkje kake fordi det lett sklir ut hvis jeg først begynner....til kaffen spiste jeg heller vannmelon,grapefrukt,appelsin...som er veldig godt. Har brukt et år på å gå ned 22 kg..og prøver å tenke at jeg vil spise mat som er bra for kroppen min. Spiser fortsatt alt,men ikke alltid.....så is,kake,potetgull o.l. KUN en gang i uka;)

Anonymous poster hash: 724fc...23a

Skrevet

Jeg spist veldig mye kyllingwok og slikt da jeg var i Tyrkia i sommer med all inclusive. Men ble mye brus i løpet av dagen, og jeg spiste belgisk vaffel til frokost i tillegg til rundstykke og fete oster, og spiste dessuten litt sjokoladefondue til dessert etter middag.

Likevel gikk jeg ned ett kg i løpet av ferien pga. mye aktivitet og ikke minst at jeg ikke spiste så store porsjoner. Tror kanskje matlysten reduseres av varmen. Så ja, klarte nok å styre meg. :)

Når det er sagt, så er nok mesteparten av de 3 kg vann, så du vil fort gå det ned igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...