AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg har nylig møtt en som har fanget interessen min, og vi snakker litt på facebook osv. Vi prater utrolig lett sammen, svarene er utfyllende, vi fleiper masse, og spørsmål blir stilt begge veier. Tingen er bare den at han bruker så vanvittig lang tid på å svare hver gang, dette også selvom jeg kan se at meldingene mine har blitt sett. Det kan faktisk gå timer. Er dette et tegn på at han overhode ikke er intressert og egentlig ønsker å avslutte samtalen? Anonymous poster hash: f00be...d3b
Gjest Rori Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Nei.. Det er et tegn på at han har et liv. 2
Antique Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Kanskje det er fordi han vil at samtalene skal gå over lengre tid? Eller at han vil bruke tid til å skrive mest mulig utfyllende, slik at det ikke bare blir et kjapt og enkelt svar 1
Red-Ruby Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Du må se hele sammenhengen. virker han interessert i samtalene ved å stille spørsmål tilbake? Husker han ting du har fortalt han før? er det av og til han som tar kontakten? Er svaret på alle disse tre nei, så er det større sjanse for at at han ikke svarer så ofte et dårlig tegn ja,tegn på manglende interesse 2
Nettinettet Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 (endret) Som butterscotch sier så handler det mer om hvordan samtalen er, og ut i fra det du sier så flyter den jo lett og er god. Ikke tenk så mye på tid og alt annet, men heller hvordan det utvikler seg underveis. Ikke analyser alt for å prøve å finne ut hva han føler på bakgrunn av ting han gjør. Det er den største feilen vi damer gjør! Endret 1. august 2013 av Nettinettet 1
-Jiinxs- Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Ikke still spm til alt som skjer eller ikke skje... Nyt heller bare tiden eller noe i den duren.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 -enten så vil han prate, men bare orker ikke der og da -har lest, men er opptatt -har ikke hastverk med å svare -lest den, men blir plutselig avbrutt av diverse årsaker -vet ikke helt hva han skal svare - - - kan være så mangt! Som de andre sier, legg heller vekt på samtalene i seg selv, enn når tid han svarer Anonymous poster hash: 69bc3...10e
Lemuren Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Jeg har jo ingen fasit, men jeg pleier aldri å skrive meldinger på mobilen, kun på data, så hvis jeg leser en melding klokka 10 på mobilen kan det hende jeg ikke svarer før jeg har en data foran meg etter mange timer. Evt andre grunner. Så lenge han skriver tilbake, er han vel interessert i å holde amtalen gående iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå