Gå til innhold

Jeg ser helt annleis ut etter at jeg farget håret mørkt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forandret utseende totalt etter at jeg farget håret mørkt. Jeg ser ut som en helt annen person. Det er litt rart for ansiktet mitt ser helt annleis ut og. Flere som har merket det same?

Anonymous poster hash: bc057...b0d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, jeg ble RockBitch så det suser etter med mørkt hår.

AnonymBruker
Skrevet

Bilder? Synes du at du ser bedre ut eller verre?

Anonymous poster hash: 3af32...966
  • Liker 1
Skrevet

jeg ble 20 år eldre. Brukte parykk da, farger ikke håret til andre siden på skalaen nei...

• Liker 1
  • 5 uker senere...
Skrevet

Jepp, jeg ble langt hottere med mørkt hår. Mye døllere med lyst.. :) Jeg føler tvert i mot jeg ser mye eldre ut med lysere hår..

Anonymous poster hash: 8c20c...6ac
Gjest Cytosin
Skrevet

Jeg fikk et innfall om å farge håret lyst for en stund siden og gjorde det. Forandret meg totalt og det tok ikke lang tid før jeg farget det mørkt igjen. Så yngre ut med lyst hår og følte meg sukkersøt - og det er ikke positivt :P

Skrevet

Jeg kler mye bedre mørkt hår selv om jeg er naturlig mørk blond. Var ganske lys for noen år siden og kledde det dårlig. Syns nesten ingen kvinner kler platina eller det nye gråblonde som er "in " nå. Hvem fant på at gråtthvitt hår er hot?

Skrevet

helt enig, det platinablonde eller gråblonde er ikke fint, ingen som kler det

Anonymous poster hash: f35b7...9cc
Skrevet

Jeg kler mye bedre mørkt hår selv om jeg er naturlig mørk blond. Var ganske lys for noen år siden og kledde det dårlig. Syns nesten ingen kvinner kler platina eller det nye gråblonde som er "in " nå. Hvem fant på at gråtthvitt hår er hot?

helt enig, det platinablonde eller gråblonde er ikke fint, ingen som kler det

Anonymous poster hash: f35b7...9cc

Gråblondt er helt nydelig! ;)

Har hatt mørkt lilla hår som falmet til brunt, kledde det men syntes det var så utrolig kjedelig.
Ser friskere ut med lyst hår, mørkt var mer "safe".

Skrevet (endret)

Jeg også, jeg ser veldig voksen ut. har alltid hatt parykker og brukt dem på utkledningsfester osv, og da blir jeg totalt forandret...

Endret av Wonders

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...