mee mee Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Vi skal male stuen nå, men sliter veldig med å bli enig med meg selv om hvilken farge jeg skal ha. Har et par kominasjoner jeg tenker på. Lister og vinduer: klassisk hvit Vegger: Kalk Fondvegg: diskret Eller: Lister og vinduer: klassisk hvit Vegger: klassisk hvit Fondvegg: Diskret. Hva tenker dere? Noen som har erfaring med disse fargene?
Gjest Badabing Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Klassisk Hvit er en veldig fin hvitfarge på lister, tak, karmer m.m., men jeg tror det vil bli veldig sterilt å ha den på veggene. Men det kommer så klart an på hvilken stil du har og hvordan du bor. Den er i alle fall temmelig helhvit. Hvis du skal ha en typisk "greige" farge, funker Diskret sammen med Tudor i alle fall.
mee mee Skrevet 1. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 1. august 2013 Klassisk Hvit er en veldig fin hvitfarge på lister, tak, karmer m.m., men jeg tror det vil bli veldig sterilt å ha den på veggene. Men det kommer så klart an på hvilken stil du har og hvordan du bor. Den er i alle fall temmelig helhvit. Hvis du skal ha en typisk "greige" farge, funker Diskret sammen med Tudor i alle fall. Det er det jeg også "frykter". Det er "hvit" farge på veggene fra før, men den er svak beige med et hint av gulgrønn. Ønsker heller hvit farge med et hint av grått tenker jeg. Er det noen som har en slik farge å anbefale, er jo en jungel av farger ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå