Gå til innhold

Lei av vann. Hva "kan" jeg drikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo selvfølgelig drikke alt mulig, men vil ikke ha i meg for mye lettbrus eller vanlig brus. Dette er ikke noe jeg drikker mye av til vanlig, men akkurat nå er jeg møkklei vann! Får av og til lyst på juice og melk til mat, men ellers drikker jeg bare vann. Saft? Bare gi f og drikke litt brus?

Anonymous poster hash: 953bd...a8a
AnonymBruker
Skrevet

Hva med utvannet juice? Litt kalorier og syre mot tenna, men ennå sunt alternativ når man er lei.

Anonymous poster hash: 4aca0...ed7
Gjest C4r1n3
Skrevet

Kan jo slenge sitron/appelsin skiver, jordbær, etc i en mugge vann slik at det blir litt smak på vannet.. Evt. lage egen juice dersom du har juicepresse. Det går vel greit med litt melk til frokosten eller saft en gang i blandt?

• Liker 1
Skrevet

vann med smak av sitronskiver, agurkskiver, appelsinskiver, melon, druer?

iste?

te?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg drikker litt fun light eller den nye zero-saften innimellom. Også liker jeg å ha sitron i vannet.

Denne juicen er også veldig god, den har kratig smak og kan fint blandes ut med vann: http://mammaogoscar.blogg.no/1330710536_har_du_ikke_smakt_det.html

Også drikker jeg mye te, ikke så bra for tenna men veldig godt på kvelden :)

Anonymous poster hash: 54024...bc9
AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips om å sette smak på vannet, men savner en liten piff til middagen. Vann og taco liksom. Nammmm :S :)

-TS

Anonymous poster hash: cfdf0...6c6
Skrevet

Hva med Bris eller Farris? :) Jeg liker Bris veldig godt! Ellers er det jo godt å tilsette f.eks lime i vannet, hvis du liker den syrlige smaken.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det mye salt i Farrisene? Ellers er jo det veldig godt. Like før jeg tar en Munkholm ;)

- Ts

Skrevet

Hjemmelaget iste. Kjøp noe god fruktte og lag varm i en mugge. Kan gravide spise honning? Hvis ja, så kan du bruke litt om du vil ha litt søtere te. La den avkjøles til romtemperatur på benken før du setter den i kjøleskapet til den er drikkekald. *slurp* :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg en SodaStream :jepp:

Anonymous poster hash: acaaa...400
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SodaStream høres veldig lurt ut :D Gravide kan spise honning, ja.

Desperadoen kastet seg over et lite glass med cola. FY. Så regner jeg med vann er godt i morgen igjen :) Men skal absolutt prøve å smakssette.

- TS

Skrevet

Er det bare jeg som er "heeelt gæær'n" og drikker både Munkholm og cola når jeg er gravid (med måte)? Ellers har jeg funnet god alkoholfri hvitvin på polet.

Spiser dere supersunt også? Jeg har et generelt sunt kosthold, men bryr meg katta om jeg tar et brusglass til tacos eller smågodt til helga.

• Liker 1
Skrevet

Hva med å smaksette vann med sitron, ananas, appelsin etc.?:)

Skrevet

Er det bare jeg som er "heeelt gæær'n" og drikker både Munkholm og cola når jeg er gravid (med måte)? Ellers har jeg funnet god alkoholfri hvitvin på polet.

Spiser dere supersunt også? Jeg har et generelt sunt kosthold, men bryr meg katta om jeg tar et brusglass til tacos eller smågodt til helga.

Det er såpass lite koffein i cola sammenlignet med kaffe at noen glass her og der neppe kan skade. Men om man er helt fanatisk og vil unngå koffein fullstendig er det nok fy-fy. Munkholm anbefales faktisk foran brus når man er gravid, da det inneholder litt mindre kalorier og flere næringsstoffer. :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og lever ganske som før, men med noen unntak så klart.

Dvs drikker litt kaffe, melk, brus, juice og zeroh saft, men mest vann for tiden. Man trenger jo ikke bli hysterisk fordi man er gravid...

Anonymous poster hash: aacc9...61d

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i alle dager kan du ikke ta deg en Munkolm? Skjønner virkelig ikke problemet...?

AnonymBruker
Skrevet

Drikk hva du vil, bare ikke alkohol eller for mye koffein. Verre er det ikke.

Anonymous poster hash: 0dbe4...27a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager kan du ikke ta deg en Munkolm? Skjønner virkelig ikke problemet...?

Det kan jeg vel. Mente det som om at det kom kanskje til å bli alternativet mitt, men jeg hadde egentlig ikke lyst på.

Jeg er ikke hysterisk eller noe sånt, men poenget var vel bare å prøve å få tips til hvordan unngå å få i meg unødvendige mengder med sukker (brus), rare stoffer (lettbrus) og salt (farris), og koffein så klart. Men det er ikke så lett...

Og har jeg lyst på cola, så har jeg lyst på cola ;) Drikker ikke så mye av det til vanlig, så går jo helt ok.

- Ts

AnonymBruker
Skrevet

Is-Te, mange varianter

Et glass pepsi max om dagen

Anonymous poster hash: 9caf1...caa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...