Gjest T to the S Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Vi har vært gift i snart seks år nå. Problemet er at jeg tenner ikke på han mer, og jeg onanerer stadig til bilder og fantasier om fotballspillere. Han er ikke lenger nok... Jeg drømmer om en romantisk og pirrende date med blant annet Thiago eller andre med store sterke fotballkropper... Jeg ønsker sterkt å komme ned på jorda og tenne på mannen igjen, men fantasiene er blitt så sterke...
#Sunrise Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 se på fotballkamp med mannen din, ogha sex med han etterpå det må vel alle menn like:P 3
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Mennesket er ikke statisk. De færreste tenner på det samme hele livet. Tenningsmønstre forandrer seg gjennom livet. Anonymous poster hash: 70bcb...1dd
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 De der metroseksuelle fotballspillerne er gørr, men hver sin smak.
kubrak Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 hva om han begynte å spille på et bedriftsfotballag da?
Gjest *MaggieQ* Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 hva om han begynte å spille på et bedriftsfotballag da? Lol 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 hva om han begynte å spille på et bedriftsfotballag da? ser ikke for meg at det kun hadde funka, mën kanskje hvis han farga håret mørkt og begynte med spaytan i tillegg? trente litt bi/ceps/mage muscles? Anonymous poster hash: 2a5a1...a74
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #8 Skrevet 2. august 2013 Man kan skaffe seg appetitt ute så lenge man spiser hjemme. Det er det som gjelder hos oss. Med andre ord ser jeg en drøss med tv-serier med unge kjekke menn og mannen ser på dameidrett :D Anonymous poster hash: a8df4...681 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. august 2013 #9 Skrevet 2. august 2013 hva om han begynte å spille på et bedriftsfotballag da? Problemet løst
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #10 Skrevet 2. august 2013 I mitt tilfelle har alltid slike følelser hatt rot i et eller annet fra virkeligheten. Noe du ønsker deg, men som du ikke får. Det har mest sannsynlig ikke noe med sex å gjøre. Hvordan er kjærligheten mellom deg og mannen din? Får du det du trenger? Anonymous poster hash: c9904...915
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 I mitt tilfelle har alltid slike følelser hatt rot i et eller annet fra virkeligheten. Noe du ønsker deg, men som du ikke får. Det har mest sannsynlig ikke noe med sex å gjøre. Hvordan er kjærligheten mellom deg og mannen din? Får du det du trenger? Anonymous poster hash: c9904...915 Kloke ord Kanskje de begge trenger å gjøre flere ting for å forbedre forholdet? Vet begge hva den andre evt savner? Ikke alle er like flinke til å snakke om slikt Kanskje trenger de også å sette av tid til romantikk?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 ser ikke for meg at det kun hadde funka, mën kanskje hvis han farga håret mørkt og begynte med spaytan i tillegg? trente litt bi/ceps/mage muscles? Anonymous poster hash: 2a5a1...a74 Begynn å trene sammen. Gjør spennende ting sammen, ute. Gi han ros og oppmerksomhet, og spesielt når han gjør noe for å pynte seg for deg som det høres ut som du savner. Kanskje oppfordre han til å gjøre noe med håret, som du foreslår?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Vi har vært gift i snart seks år nå. Problemet er at jeg tenner ikke på han mer, og jeg onanerer stadig til bilder og fantasier om fotballspillere. Han er ikke lenger nok... Jeg drømmer om en romantisk og pirrende date med blant annet Thiago eller andre med store sterke fotballkropper... Jeg ønsker sterkt å komme ned på jorda og tenne på mannen igjen, men fantasiene er blitt så sterke... Kan du og mannen din dra på en romantisk date og en romantisk lang-weekend av og til?
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #14 Skrevet 2. august 2013 Vi har vært gift i snart seks år nå. Problemet er at jeg tenner ikke på han mer, og jeg onanerer stadig til bilder og fantasier om fotballspillere. Han er ikke lenger nok... Jeg drømmer om en romantisk og pirrende date med blant annet Thiago eller andre med store sterke fotballkropper... Jeg ønsker sterkt å komme ned på jorda og tenne på mannen igjen, men fantasiene er blitt så sterke... Finnes det en tilsvarende artikkel som mannen din kan lese? Eller evt kanskje det skjer mye positivt av at du tar "saken" i dine hender, og han følger på? Og han blir inspirert liksom http://www.klikk.no/kvinneguiden/samliv/article854143.ece
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #15 Skrevet 2. august 2013 Vi har vært gift i snart seks år nå. Problemet er at jeg tenner ikke på han mer, og jeg onanerer stadig til bilder og fantasier om fotballspillere. Han er ikke lenger nok... Jeg drømmer om en romantisk og pirrende date med blant annet Thiago eller andre med store sterke fotballkropper... Jeg ønsker sterkt å komme ned på jorda og tenne på mannen igjen, men fantasiene er blitt så sterke... Kanskje du og mannen din kan gjøre slik? Det er i hvertfall viktig at at dere tar noen grep, og han kanskje gir deg mer oppmerksomhet osv om det er det som mangler
Gjest Gjest Skrevet 2. august 2013 #16 Skrevet 2. august 2013 Vi har vært gift i snart seks år nå. Problemet er at jeg tenner ikke på han mer, og jeg onanerer stadig til bilder og fantasier om fotballspillere. Han er ikke lenger nok... Jeg drømmer om en romantisk og pirrende date med blant annet Thiago eller andre med store sterke fotballkropper... Jeg ønsker sterkt å komme ned på jorda og tenne på mannen igjen, men fantasiene er blitt så sterke... Mange opplever at det hjelper å gi hverandre kroppsmassasje (uten fokus på sex), og så kommer det (tenning, lyst) av seg selv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå