Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen her som har en Underskog-invitasjon til overs? Jeg har hørt rykter om at det skal være en ganske ålreit kulturkalender der som det hadde vært kjekt å ha tilgang til.

På forhånd mange takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, vil du virkelig henge på Underskog? Kjipt sted for folk som tror de er bedre enn andre.

Skrevet

Er det så ille? Tja, alle jeg kjenner som bruker det synes det er ålreit (men så er de folk som tror de er bedre enn andre også, da). Som nevnt er jeg hovedsaklig interessert for å få med meg arrangementer jeg ellers ikke ville ha plukket opp. Har du brukt opp dine invitasjoner, eller vil du være så elskverdig å by på en? Det hadde vært storveis.

Skrevet

Men du kommer jo inn på kalenderen uten å være medlem, da! Bare å gå på underskog.no , så ser du :-)

AnonymBruker
Skrevet

Underskog er faktisk et veldig bra nettsamfunn hvor det vanligvis er godt nivå på diskusjonene. Det er ikke elitistisk på innsiden, det er bare et utenfrasyn som henger igjen fra da det fortsatt var få medlemmer. Nå er det nesten tretti tusen medlemmer. Jeg synes forresten det er artig å sjekke når samme tema blir diskutert på Underskog og KG, og det er ikke tvil om at diskusjonene er mye mer givende i skogen enn på KG.

Kulturkalenderen er tilgjengelig for alle. NB, den blir mer sporadisk oppdatert nå enn de første åra med skogen og er ikke lenger så altdekkende som den var. Hvis du har lyst til å bli medlem og f.eks. bidra til kulturkalenderen kan de du kjenner som er der høre i skogen om noen har invitasjoner til overs. Jeg har ikke fler, dessverre.

Anonymous poster hash: a8837...67f
Skrevet

Takk for tipset, det har ikke slått meg å sjekke om alle har tilgang til kalenderen. Nåvel, jeg kan godt tenke meg en invitasjon likevel. Jeg har også inntrykk av at det er et ålreit nettsamfunn fullt av folk jeg har mye til felles med. Jeg har spurt et par av de jeg kjenner om invitasjon, men har ikke fått noe napp så langt, og har ikke lyst til å bry dem med å spørre andre for meg...

Med andre ord tar jeg fortsatt gjerne imot en invitasjon hvis noen der ute sitter og ruger på en!

Skrevet

De du kjenner der inne kan lage en tråd om deg og introdusere deg. Eller spørre noen om å invitere deg.

• 1 måned senere...
Skrevet

Takk for tipset, det har ikke slått meg å sjekke om alle har tilgang til kalenderen. Nåvel, jeg kan godt tenke meg en invitasjon likevel. Jeg har også inntrykk av at det er et ålreit nettsamfunn fullt av folk jeg har mye til felles med. Jeg har spurt et par av de jeg kjenner om invitasjon, men har ikke fått noe napp så langt, og har ikke lyst til å bry dem med å spørre andre for meg...

Med andre ord tar jeg fortsatt gjerne imot en invitasjon hvis noen der ute sitter og ruger på en!

Kom på deg da jeg fikk en invitasjon til underskog. Om det noen gang ramler inn en jeg kan bruke kan jeg sikkert sende deg en. Kjenner få mennesker som er interessert uansett. :)

Anonymous poster hash: 7ceb5...61c

• 1 måned senere...
Skrevet

Kom på deg da jeg fikk en invitasjon til underskog. Om det noen gang ramler inn en jeg kan bruke kan jeg sikkert sende deg en. Kjenner få mennesker som er interessert uansett. :)

Anonymous poster hash: 7ceb5...61c

Tusen takk, snilt av deg! Men det trengs ikke lenger, jeg fikk en invitasjon av en venn. Takk likevel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...