Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Jeg ødelegger meg selv med sjalusi. Jeg er sammen med en mann som har vært gift og tre barn fra før. Jeg har også forhold bak meg, men dette endte ikke med barn. Alle har en fortid , og det er helt greit . Fortider er fortid, men når det samtidig ikke går an å starte på nytt fordi han er steril blir dette litt for tøft. Jeg blir hver dag påminnet hva han og eksen fikk til. Nå lever jeg veldig i fortiden og tenker på da de var på føden osv. Jeg vil så gjerne dette selv med denne mannen. Enn å vær så dum å sterilisere seg i en alder av 30 år, uansett liksom. er ikke sjansen for at du møter en annen dame ganske stor ?
Gjest Gagagag Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Er jo ikke sikkert han vil ha flere barn i det hele tatt og det var derfor han steriliserte seg..
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 For å ta det siste først... Nei, sjansen bør overhodet ikke være stor for at man treffer en ny dame når man er gift og har 3 barn (selv om man bare er 30 år). Den innstillingen der er ikke bra! Men skjønner at du er sjalu ja, ekskona fikk noe som du gjerne ville hatt. Men, tror jeg har hørt at det går an å re-sterilisere seg altså.....
Gjest dusta Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Er ikke spermen der inne da? selv om strengene er kuttet? Kan jo bare bruke en sprøyte og hente ut?
skreppamedleppa Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 (endret) Jeg ødelegger meg selv med sjalusi. Jeg er sammen med en mann som har vært gift og tre barn fra før. Jeg har også forhold bak meg, men dette endte ikke med barn. Alle har en fortid , og det er helt greit . Fortider er fortid, men når det samtidig ikke går an å starte på nytt fordi han er steril blir dette litt for tøft. Jeg blir hver dag påminnet hva han og eksen fikk til. Nå lever jeg veldig i fortiden og tenker på da de var på føden osv. Jeg vil så gjerne dette selv med denne mannen. Enn å vær så dum å sterilisere seg i en alder av 30 år, uansett liksom. er ikke sjansen for at du møter en annen dame ganske stor ? Det siste synes jeg blir litt tullete sagt. Han har sterilisert seg og da ville han ikke ha flere barn. Det handler ikke om deg, eller andre damer, det handler om et potensielt barn som han ikke vil ha. Har du spurt han hva han vil? Om han hadde ønsket seg et til barn med deg om han kunne? Det var vel en grunn til at han tok det valget han gjorde og det eneste dumme da er å ikke respektere hans beslutning. Men om han vil ha flere barn så finnes det jo metoder for det, så det burde jo være muligheter for det om begge ønsker det. Endret 1. august 2013 av skreppamedleppa
Gjest Gagagag Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Resterilisere seg faktisk. Er det dummeste jeg har hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå