Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #21 Del Skrevet 1. august 2013 Syns alikevell han virker kul, jeg skal få mannen min til å gi våre unger whisky når de får mens hehe Han var kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 1. august 2013 #22 Del Skrevet 1. august 2013 Han var kul. ah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #23 Del Skrevet 1. august 2013 ah Går bra. Det er 10 år siden han gikk over til den andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #24 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg husker ikke hvor gammel jeg var, men jeg var på påskeferie. Vi var på en knøttliten hytte sammen med mange andre folk, uten strøm og vann, og med utedo et stykke unna hytta. Hytta var også slik at man måtte gå 5 km for å komme til bil og butikk. Ikke akkurat stas. Jeg oppdaget det da jeg våkna og skulle skifte truse, og fortalte det til mamma. Uten å si noe særlig gav hun meg ett bind som hun hadde tatt med i tilfelle, også måtte vi gå de 5 km på ski til butikken for å handle inn mer. Jeg husker jeg syns det var utrolig ekkelt å ikke kunne dusje. Alt i alt en nokså miserabel opplevelse! Anonymous poster hash: 590e2...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kongsdatteren Skrevet 1. august 2013 #25 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Jeg var i Hellas når jeg fikk mensen for første gang. Det var samme dag som min mor og søster reiste hjem så jeg var alene igjen med pappa. Klokken var vel halv ett på natta når jeg var oppe en tur for å gå på do og oppdaget blodflekker. Jeg kom ut fra badet og sa: "pappa, jeg tror jeg har fått mensen". Han ser på klokka si og sier: "Halv ett?! Godt planlagt unge..". Deretter prøver min far å lette på stemningen og drar en "passende" vits om hvordan vampyrer tilbreder teen sin.. Trykkleif Endret 1. august 2013 av Kongsdatteren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå