Gå til innhold

En god drikkeflaske å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Hei, jeg er ute etter en god drikkeflaske til å ha vann i. Men den må ikke være av myk plast, vet ikke riktig hva det heter, det er de drikkeflaskene som selges i sportsforettninger med sånn tut på. De begynner å lukte vondt innvendig etter en stund. Og så må drikkeflaska være enkel å rengjøre og ha lokk eller skrukork, og selvfølgelig helt tett. Og finnes i en fysisk butikk eller nettbutikk med rask levering. Håper dere har forslag å komme med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Camelbak! Suveren og praktisk drikkeflaske.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe Imsdal av og til? Sånn med tut til å drikke av? Altså ikke kork.

Anonymous poster hash: 3c49b...0bf
Gjest Vinglepetra
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe Imsdal av og til? Sånn med tut til å drikke av? Altså ikke kork.

Anonymous poster hash: 3c49b...0bf

Jeg kjøper Imsdal, men de er så smale i halsen, veldig vanskelig å rengjøre da jeg ikke kommer til med oppvaskkosten inni den. Ender alltid opp med å kaste den etter en uke

Skrevet

Camelbak. De beste synes jeg:-) De er dyre, men hverdt pengene.

Skrevet

Jeg støtter Camelbak. Genial flaske, stor åpning, lett å rengjøre. Tåler også oppvaskmaskin. Tuten kan byttes ut. Finnes også med filter som fjerner all smak på vannet hvis det smaker vondt (som her jeg bor)

AnonymBruker
Skrevet

Vil heller anbefale contigo-flaskene framfor camelbak.

Anonymous poster hash: 9906a...ac7

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Vil heller anbefale contigo-flaskene framfor camelbak.

Anonymous poster hash: 9906a...ac7

Hvorfor?

Skrevet

Denne fås på Jernia. Det er som å drikke av et glass, så den er ikke helt som andre drikkeflasker. Jeg liker den bedre enn flasker man sutter på.

AnonymBruker
Skrevet

Denne fås på Jernia. Det er som å drikke av et glass, så den er ikke helt som andre drikkeflasker. Jeg liker den bedre enn flasker man sutter på.

Denne har jeg og den er superbra! Liker den bedre en camelbacken min fordi den er lettere å rengjøre og har mindre sjanser for lekkasje. Anbefales :)

Anonymous poster hash: 1c2f5...5c8

Gjest Vinglepetra
Skrevet

Takk :) Den var både rimelig og fin, skal se etter den på Jernia.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...