Gjest Vinglepetra Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Hei, jeg er ute etter en god drikkeflaske til å ha vann i. Men den må ikke være av myk plast, vet ikke riktig hva det heter, det er de drikkeflaskene som selges i sportsforettninger med sånn tut på. De begynner å lukte vondt innvendig etter en stund. Og så må drikkeflaska være enkel å rengjøre og ha lokk eller skrukork, og selvfølgelig helt tett. Og finnes i en fysisk butikk eller nettbutikk med rask levering. Håper dere har forslag å komme med.
pantora Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Camelbak! Suveren og praktisk drikkeflaske. 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Kan du ikke bare kjøpe Imsdal av og til? Sånn med tut til å drikke av? Altså ikke kork. Anonymous poster hash: 3c49b...0bf
Gjest Vinglepetra Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Kan du ikke bare kjøpe Imsdal av og til? Sånn med tut til å drikke av? Altså ikke kork. Anonymous poster hash: 3c49b...0bf Jeg kjøper Imsdal, men de er så smale i halsen, veldig vanskelig å rengjøre da jeg ikke kommer til med oppvaskkosten inni den. Ender alltid opp med å kaste den etter en uke
Fanderay Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 (endret) jeg har denne: http://butikk.klikk.no/Drikkeflaske-Contigo-Autoseal-Swish og er veldig fornøyd med den bare legge til at de selger den "overalt" kjøpte min på coop-obs! Endret 1. august 2013 av Fanderay
OPIgirl Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Camelbak. De beste synes jeg:-) De er dyre, men hverdt pengene.
Edie Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Jeg støtter Camelbak. Genial flaske, stor åpning, lett å rengjøre. Tåler også oppvaskmaskin. Tuten kan byttes ut. Finnes også med filter som fjerner all smak på vannet hvis det smaker vondt (som her jeg bor)
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Vil heller anbefale contigo-flaskene framfor camelbak. Anonymous poster hash: 9906a...ac7
Gjest Vinglepetra Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Vil heller anbefale contigo-flaskene framfor camelbak. Anonymous poster hash: 9906a...ac7 Hvorfor?
Karmosin Skrevet 2. august 2013 #11 Skrevet 2. august 2013 Denne fås på Jernia. Det er som å drikke av et glass, så den er ikke helt som andre drikkeflasker. Jeg liker den bedre enn flasker man sutter på.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #12 Skrevet 2. august 2013 Denne fås på Jernia. Det er som å drikke av et glass, så den er ikke helt som andre drikkeflasker. Jeg liker den bedre enn flasker man sutter på. Denne har jeg og den er superbra! Liker den bedre en camelbacken min fordi den er lettere å rengjøre og har mindre sjanser for lekkasje. Anbefales Anonymous poster hash: 1c2f5...5c8
Gjest Vinglepetra Skrevet 2. august 2013 #13 Skrevet 2. august 2013 Denne fås på Jernia. Det er som å drikke av et glass, så den er ikke helt som andre drikkeflasker. Jeg liker den bedre enn flasker man sutter på. Takk Den var både rimelig og fin, skal se etter den på Jernia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå