AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Du har noe på gang med en mann du synes er kjempe kjekk, og akkurat det du har lett etter. Dette har pågått i 2 måneder. Dere har ikke enda definert dere som kjærester, men er på vei til å bli det. Begge ønsker seriøst forhold. Dere har holdt hender, kyst, vært mye med hverandre på disse to mnd, og hatt sex ved en anledning (du vil ta det litt rolig i starten). Så får du plutselig høre av en bekjent at "din kommende kjæreste" han har hatt sex (en one night stand) med en annen jente etter en fuktig kveld på byen. Han og jenta har ikke hatt kontakt etterpå, det var kun sex denne kvelden. Hadde du droppet han, eller hadde du ikke brydd deg? Er det akseptabelt å ha en one night stand med en annen, så lenge man ikke har definert seg som kjærester? Anonymous poster hash: eddda...a25
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Hvem gidder å bli holdt på gress i to måneder, da? 1
Lakenskrekk Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg hadde ikke likt det, og det spørs veldig om jeg ville fortsatt med denne mannen. Men, siden det ikke er et definert forhold så har han strengt tatt ikke noen forpliktelse til å være monogam. Så sånn sett har han ikke vært utro. 2
Gjest Chloè Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Ikke greit nei. Hadde jeg vært skikkelig forelska og helt sikker på at vi var på god vei til å bli kjærester, hadde det føltes som om han var utro
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Åh, nå ventet jeg et bilde her av et par som satt i en bil. Anonymous poster hash: bd945...d06 2
Gjest Houdini Skrevet 1. august 2013 #6 Skrevet 1. august 2013 Tror ikke jeg hadde brydd meg så mye, det er bare sex ...
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #7 Skrevet 1. august 2013 Er nok en grunn til at han ikke vil inn i noe forpliktende forhold. 1
*melis* Skrevet 1. august 2013 #8 Skrevet 1. august 2013 Jeg personlig hadde ikke syntes det var greit, av den grunn at jeg ikke ville følt meg særlig spesiell.
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #9 Skrevet 1. august 2013 Hadde droppet han, gidder ikke kaste bort tid på noen som hiver seg rundt for å pule. Anonymous poster hash: bd662...119 6
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #10 Skrevet 1. august 2013 Er nok en grunn til at han ikke vil inn i noe forpliktende forhold. Han vil inn i ett forpliktet og seriøst forhold. Les innlegget på ny. Anonymous poster hash: eddda...a25 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #11 Skrevet 1. august 2013 Jeg personlig hadde ikke syntes det var greit, av den grunn at jeg ikke ville følt meg særlig spesiell. Ingen hadde vel likt dette, men hadde du droppet han for godt? Av den grunn at han lå med en annen, mens dere datet? TS Anonymous poster hash: eddda...a25
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #12 Skrevet 1. august 2013 Han vil inn i ett forpliktet og seriøst forhold. Les innlegget på ny. Anonymous poster hash: eddda...a25 Da hadde han ikke pult hun andre. 2
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #13 Skrevet 1. august 2013 (endret) Han vil inn i ett forpliktet og seriøst forhold. Les innlegget på ny. Anonymous poster hash: eddda...a25 En mann som vil inn i et forhold og er seriøs bruker da ikke to måneder på å finne ut av det, i tillegg til å ligge rundt? Endret 1. august 2013 av Zek 1
*melis* Skrevet 1. august 2013 #14 Skrevet 1. august 2013 Ingen hadde vel likt dette, men hadde du droppet han for godt? Av den grunn at han lå med en annen, mens dere datet? TS Anonymous poster hash: eddda...a25 Det kommer litt an på hvor tidlig det var i løpet (dess tidligere, dess bedre. hadde det vært etter at vi hadde hatt sex og begynt å oppføre oss som kjærester hadde jeg nok droppet ham).
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #15 Skrevet 1. august 2013 Da hadde han ikke pult hun andre. Så alle gifte menn som er utro, ønsker ikke ett forpliktet og seriøst forhold med kona? Dette handler om sex, og ikke noe annet. Han var fortsatt singel, og fikk tilbud på byen. Anonymous poster hash: eddda...a25
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #16 Skrevet 1. august 2013 Så alle gifte menn som er utro, ønsker ikke ett forpliktet og seriøst forhold med kona? Dette handler om sex, og ikke noe annet. Han var fortsatt singel, og fikk tilbud på byen. Anonymous poster hash: eddda...a25 En nyforelsket mann puler ikke andre kvinner. 4
#Sunrise Skrevet 1. august 2013 #17 Skrevet 1. august 2013 jeg hadde blitt veldig såra, trur nok ikke jeg hadde sett for meg kjærestekorte lengere, men ikke gitt han opp heller, og bare sett hva som skjedde 1
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #18 Skrevet 1. august 2013 En mann som vil inn i et forhold og er seriøs bruker da ikke to måneder på å finne ut av det, i tillegg til å ligge rundt? Sa du ikke nettopp at "ingen liker å bli holdt på gress i 2 mnd?". Vi visste begge at vi ville være sammen, men som sagt hadde vi bare kjent hverandre i to mnd og ville ta det litt rolig, for å bli bedre kjent etc. TS Anonymous poster hash: eddda...a25 1
Gjest Zek Skrevet 1. august 2013 #19 Skrevet 1. august 2013 Sa du ikke nettopp at "ingen liker å bli holdt på gress i 2 mnd?". Vi visste begge at vi ville være sammen, men som sagt hadde vi bare kjent hverandre i to mnd og ville ta det litt rolig, for å bli bedre kjent etc. TS Anonymous poster hash: eddda...a25 Nei, jeg skrev: Hvem gidder å bli holdt på gress i to måneder, da? To måneder uten å avklare noe og han ligger med en annen, da er han ikke interessert i et seriøst forhold med deg. Sorry. 2
Snufkin Skrevet 1. august 2013 #20 Skrevet 1. august 2013 Kanskje greit å ta seg en prat med han istedenfor å gjøre det slutte med han pga et rykte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå