AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Min man og jeg skal i morgen overta en bolig, må begge være tilstedet under overtakelsen ? Anonymous poster hash: 15f6b...e39
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Det kommer an på hva du mener med overta. Er det ved kjøp eller leie f eks? Og har dere signert papirer? Skal bare han stå som leietaker/eier? Umulig for oss å svare på.Anonymous poster hash: a9f4b...89c
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Hvis han/dere har kjøpt må begge være til stede eller den som har kjøpt. Hvis dere leier spiller det ingen rolle. Anonymous poster hash: 15c5f...afd
juliane Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Da vi overtok var det kun samboeren min som var til stede, selv om vi begge eier.
Governorswife Skrevet 2. august 2013 #5 Skrevet 2. august 2013 Hvis han/dere har kjøpt må begge være til stede eller den som har kjøpt. Hvis dere leier spiller det ingen rolle. Anonymous poster hash: 15c5f...afd Dette er feil! Kun en trenger å være tilstede på overtagelse ved kjøp, selv om begge eier. Dette forutsetter at begge har undertegnet kjøpsdokumentene. 2
LexSuperior Skrevet 3. august 2013 #6 Skrevet 3. august 2013 På salgsmøtet må vel begge være der for å signere dokumentene, men ikke på overtakelsen. Der var ikke megler med heller når jeg kjøpte i hvertfall.
Governorswife Skrevet 14. august 2013 #7 Skrevet 14. august 2013 Begge må ikke være der på møtet heller, så lenge den andre personene har signert papirene på forhånd..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå