Gå til innhold

Jeg har gått ned 5 kilo på en uke :DDD

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppskrift? Spise lite, trener mye :D har nå gått ned 15 kilo til sammen. På noen uker :D

Anonymous poster hash: c8a21...729
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes sunt ut.. :ironi:

• Liker 11
Skrevet

Ok. Men disse kiloene som er mistet så raskt kommer fort tilbake igjen, hvis du ikke fortsetter med det strenge kostholdsregimet.

• Liker 3
Gjest *MaggieQ*
Skrevet

Yeeey for at har mistet masse muskelmasse og blir mager. Det er ikke bra å miste så mye vekt raskt. Det er oppskriften på en utkjørt kropp som blir slapp og sliten.

• Liker 2
Gjest Sengaia
Skrevet

Gratulerer!! :D

Vil som Wonderbitch anbefale deg å spise mer og gå saktere ned i vekt uten å miste muskler og motivasjon, men gratulerer uansett :)

• Liker 1
Skrevet

Da regner jeg med at du er veldig overvektig i utgangspunktet, og hadde mye vann i kroppen. Gratulerer med vektnedgang(men litt langsommere i tiden fremover - du kommer til å miste MYE muskler, og det er ikke ideelt på noen måte)!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke gått ned kun fett-kilo. Det er ikke mulig.

Anonymous poster hash: 2de62...319
  • Liker 2
Skrevet

Ojoj, da ble det en god del vann og muskler også vekk. Mye bedre å miste vekt jevnt og stabilt uten å stresse kroppen for mye, for når man går tilbake til mer vanlig regime, kommer kiloene tilbake.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg gikk fra 110-70 kg på 6 mnd. Den ene mnd mistet jeg 10 kg. Gikk fra en fettprosent på nærmere 50 til noen og tjue. Hadde mistet under 1 kg i muskelmasse. PT var helt overrasket og hadde aldri opplevd noen som hadde klart det samme. Fikk beskjed om at det var nesten umulig og at hadde det ikke vært for at det stod svart/hvitt på papiret så hadde ikke PT trodd meg ;) så joda, det finnes unntak.

Endret av HenLu
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk fra 110-70 kg på 6 mnd. Den ene mnd mistet jeg 10 kg. Gikk fra en fettprosent på nærmere 50 til noen og tjue. Hadde mistet under 1 kg i muskelmasse. PT var helt overrasket og hadde aldri opplevd noen som hadde klart det samme. Fikk beskjed om at det var nesten umulig og at hadde det ikke vært for at det stod svart/hvitt på papiret så hadde ikke PT trodd meg ;) så joda, det finnes unntak.

Hvordan gjorde du det da?

Anonymous poster hash: 800a8...c81

Skrevet

Problemet er ikke at disse kiloene kommer tilbake.

Problemet er at de kommer til å ha med seg alle vennene sine.

En sånn sjokkbehandlign av kroppen ødelegger balansen i forbrenningen. Nå er det "ulvedtider", tror kroppen din, og alt må spares.

Siden du var overvektig til å begynne med, så er ditt naturlige spisemønster ikke ideelt. Straks du går lei matregimet, så veltier kiloene på deg igjen.

Gjest Funky Punk
Skrevet

Gratulerer :)

Men med spise lite, håper du spiser nok og sunt slik at du ikke bare legger på deg igjen om du sprekker skikkelig.

Har selv gått ned ca 13 kg på 2 1/2 mnd og er superfornøyd :) Får en skikkelig boost i selvbildet iallefall :)

Gjest Gemini7
Skrevet

Gratulerer :)

Men med spise lite, håper du spiser nok og sunt slik at du ikke bare legger på deg igjen om du sprekker skikkelig.

Har selv gått ned ca 13 kg på 2 1/2 mnd og er superfornøyd :) Får en skikkelig boost i selvbildet iallefall :)

Grattis!! Vil du fortelle litt om hvordan?

Gjest Funky Punk
Skrevet

Grattis!! Vil du fortelle litt om hvordan?

Begynte på lavkarbo og da gikk det av seg selv :)

Gjest Peanut
Skrevet

Jeg tror, som en del overnevnte ting som har blitt sagt, at det er litt dumt å ta av så mye på så kort tid.

Jeg selv tok av 10 kg på noen år, men det er fordi jeg har brent meg på å prøve å ta av mange kg for fort før. Nå veier jeg 56.8 kg og overstiger aldri den vekten. Jeg trener ikke på treningssenter, jeg er mer sånn type som går mye i skog og mark. I tillegg så spiser jeg ikke pasta, ris, brød, poteter eller snop. Jeg spiser kun havregryn til frokost og så masse grønt og frukt, pluss kjøtt og fisk. Og kaffe.

Skrevet

Ts, hvor mye spiste du og hvor mye trente du?

Har du merket forskjell på klærne?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...