Gå til innhold

Pocketcards

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen som veit kor eg kan få bestilt såkalte pocket cards der frakta ikkje er så dyr?

Helst tomme kort.

Dei har uttolig mykje fint på https://www.cardsandpockets.com/ men såg at frakta kom på 355 kr. Noe som er mykje meir enn det eg bestiller for dersom eg kun bestiller sjølve kortet....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bestilte fra cardsandpockets, betalte 650,- for 50 invitasjoner. Mulig du kan få kjøpt på f.eks Etsy, men da er ofte stykkprisen høyere.

Skrevet

Vi bestilte fra cardsandpockets, betalte 650,- for 50 invitasjoner. Mulig du kan få kjøpt på f.eks Etsy, men da er ofte stykkprisen høyere.

Ka betalte dåkke i farkt? Og kom det ikkje toll i tillegg??

Skrevet

Jeg husker ikke ang frakt, men det var totalen. Ble ikke toll og mva.

Skrevet

Då trur eg du var heldig i tollen. Er det ikkje slik at det kjem toll på alt over 200 kr (bortsett fra på sko). Eg hadde tenkte på å bestilla 40 tomme kort, $40 = 237kr. Då kommer den billigste frakta på $55 = 326kr, altså meir for frakt enn varer eg bestillerr. Og viss tollen kjem i tillegg då... så er jo plutselig korta blitt mange gangar dyrare.

Men eg sprø igjen, er det noen andre som veit om plassar der eg kan kjøpa pocketkort, der frakta ikkje er så dyr?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lett stort sett overalt, men frakten er veldig dyr. Jeg sendte også mail til cardsandpockets, for å spørre om det var noen billigere måte å sende på, men de insisterer på å bruke ups. De forklarte også at kartongen de bruker er ganske tykk, og da blir vekta fort høy.

Du kan jo evt lage dem selv, finnes mange fremgangsmåter på youtube. Men dette tar tid, og du bør ha skikkelig papirkutter.

Anonymous poster hash: a7677...0d7
Skrevet

Har tenkt litt på å lage dei sjølv, men som du seie, detta vil ta lang tid. Veit ikkje om eg orker dette.

Skrevet

Vi betalte 69 cent pr stk, det er ikke toll på bøker og noen ganger kommer papirvarer under det, men det varierer. Kvaliteten er veldig bra, men det viser seg at det blir dyrt med porto når du sender de til gjester, for de er tyngre enn billigste brev.

Jeg ville sjekket bokhandlere, Panduro og Etsy

Skrevet

Det blir dyrere porto ja, det var godt du sa. Er ikkje sikkert eg hadde tenkt over det og bare slengt på ett enkelt frimerke :P No har vi ikkje så veldig mange invitasjonar vi skal senda med posten, då vi er så heldig å ha mesteparten av familien vår i nærheten :)

Godt mulig eg droppe heile pocketcard greia, har veldig lyst på det, men syns det er for dumt at eg ska betala meir i frakt enn korta... Med mindre eg finne noen andre med rimligare frakt eller finner her i Norge.

(du ska nok se eg ende opp med kort fra pockets&card alikavel :P)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...