AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #1 Skrevet 1. august 2013 Når jeg ser en gravid person så er det første jeg tenker at snart vil vaginaen og anus være ett stort gapende hull og at hun kommer til å trygle om å få en slutt på livet. Jeg tenker på all slags fødselsskader og traumer. At de bli hormonfucka i hodet osv osv. Det samme gjelder små babyer. Større barn har jeg ikke noe problemer med. Graviditet og babyer er jo en del av livet. Jeg syntes ikke små babyer er søte. Jeg tenker kun på smerten den har "påført" sin mor. Og må si jeg har et mer parasitt-forhold til små babyer... Jeg HATER at jeg reagerer slik :-( og jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal klare å snu tankegangen til "gratulere" fra "kondolere" når noen blir gravide....Anonymous poster hash: b9058...390
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #2 Skrevet 1. august 2013 Huff Følelser er ikke så lette å kontrollere nei. Anonymous poster hash: 54eb0...e92
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #3 Skrevet 1. august 2013 Jeg kan trøste deg med at min vagina og mitt anus ikke er et stort gapende hull. Vaginaen trekker seg fint sammen, og jeg er desverre like stram som jeg var før fødsel (kunne trengt å være litt mindre trang). Men ellers er det vel ok å ikke like spedbarn så godt vel? Alle behøver ikke å like alt tenker nå jeg. Men du trenger ikke å syntes synd på oss, de aller fleste av oss har det fint, og de av oss som ikke har hatt det så fint får det som regel fint igjen etter en stund. Anonymous poster hash: bd77c...be9
Gjest Keikolina Skrevet 1. august 2013 #4 Skrevet 1. august 2013 Synes heller ikke babyer er noe søte
Gjest Gjest Skrevet 1. august 2013 #5 Skrevet 1. august 2013 Vel, folk hadde ikke fått mer enn ett barn hvis det var slik at deres underliv ikke fikk tilbake sin normale form etterhvert. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå